OK maar niet overweldigend

De UI is niet super intuitief voor wat betreft het instellen van voice mails en dergelijke en ik moet het desktopprogramma geregeld opnieuw opstarten omdat ik plots offline ben. De CRM optie kost bovendien veel meer dan bij bv Telavox.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heel gemakkelijk en duidelijk systeem.

Op de website is duidelijk omschreven wat je kunt verwachten. De kostenstructuur is transparant. De dienst werkt uitstekend. Een goede dienst voor een eerlijke prijs.

Uiteindelijk probleem wel opgelost.

Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt overgestapt. Van alle nummers was opzegging verwerkt, alleen contract blijven bestaan en ze schrijven al een jaar lang nog steeds automatisch af. Uiteindelijk creditnota's gekregen.n eerlijk is eerlijk de telefonie an sich werkte goed.

Goed, snel en duidelijk

Ik ben tevreden over Voys. Het is een helder en duidelijk platform, medewerkers zijn deskundig en vriendelijk. Het is gemakkelijk en snel in te richten.

Tot nu toe zeer positief

Heel gebruikvriendelijk platform en goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Grotendeels tevreden

De lijn is soms wat schokkerig maar verder werkt het qua verbinding prima.

We hadden veel eerder over moeten stappen

Na jarenlang gedoe met een van de grote telecomproviders eindelijk de overstap gemaakt naar Voys. Dit is soepel verlopen en we zijn er erg tevreden mee.

Functionaliteiten worden constant verbeterd.

Prettige aanbieder van telefonie-diensten. Hebben ons goed geholpen met advies en informatie voor een zorgeloze verhuizing naar een nieuw pand en de gelijktijdige overstap van deskphones naar webphone. Praktisch vlekkeloos verlopen. Verder tevreden over de functionaliteiten. Enige puntje van kritiek: Voor een aanbieder van telefonie diensten zijn jullie juist telefonisch niet altijd even bereikbaar. (Worden wel altijd teruggebeld).

Goed, overzichtelijk

Een fijne & overzichtelijke website, erg gebruiksvriendelijk.

Goede telefonie en gebruiksvriendelijk

Goede begeleiding bij het openen van een nieuw account en het opstellen van het belplan.

Zeer goed maar mist voor ons iets erg belangrijks

Het is natuurlijk nooit leuk om in de wacht te staan en wij willen zelf voorkomen dat dit voor onze eindklanten gebeurt. Momenteel hebben wij een tv hangen waar de wachtrij statistieken worden weer gegeven, dit vereist wel fysieke aandacht en wordt nog wel eens door ons ontgaan. Het zou ons erg helpen als we de mogelijkheid om bijvoorbeeld een pop up in te schakelen die ons op de hoogte stelt dat er iemand in de wacht staat terwijl wij in gesprek zijn. Zo kunnen wij efficiënter schakelen en wordt onze eindklant tevredenheid verbeterd! Voor ons plezier zou het ook leuk zijn als we wat meer opties hebben kwa ringtones.

Uitstekende service, wel ingewikkeld om het belolan goed in te vullen

Om het belolan helemaal te door gronden ben je wel een stukje verder. Als er wijzigingen zijn dan bel ik naar Voys en dan helpen ze me het te realiseren

Super dienstverlening, communicatie én klantenservice

Zo kan het ook! Wat een verademing is Voys. Mijn ervaringen met zakelijke telecom zijn niet best. Totdat ik met Voys ging samenwerken. Hele snelle dienstverlening, hele duideljke communicatie, hele vriendelijke medewerkers, hele duidelijke en praktische uitleg. Voys Freedom is ook erg handig, en werkt heel intuitief. Kortom, een zeer tevreden ondernemer bij wie de telefonische bereikbaarheid eindelijk gesmeerd loopt :)

Uitbellen

Iedere keer als ik klanten wil bellen en ze nemen op, dan hoor ik ze niet. En zij mij ook niet. Is vervelend. Moet iedere meer 2 keer bellen.

Alles werkt goed en top ! Heel blij met de nieuwe telefoons.

In 1 zin uistekend

Prima steady verbinding, eenvoudig in gebruik en makkelijk naar wens in te richten

Goede bereikbaarheid met Voys

Wij hebben goede ervaring met Voys. Makkelijk in gebruik en prettige software, waar de instellingen eenvoudig te bereiken zijn. Wij zijn fan!

Prima dienst voor zelfbeheersing van telefonie

Voor een mkb een prima provider met duidelijke interface voor het beheer van voip diensten voor werknemers. Nu inmiddels een paar jaar klant en zeer tevreden.

Snelle service en innovatief

Altijd snel bereikbaar. Bellen je terug als er niet meteen iemand beschikbaar is. Dus je hoeft nooit aan de lijn te hangen voor een vraag. Goed technisch onderlegd personeel. Helpen goed mee (op afstand) bij het inrichten van je belomgeving. Staan ervoor open om nieuwe aanvullende functies te ontwikkelen. Een bedrijf zoals het hoort.

Niet geheel tevreden

Mijn collega en ik ervaren niet altijd een stabiele telefoon. De ene keer gaat deze wel over, de andere keer niet. Gelukkig hebben wij geen drukke telefonie, maar dat kan wel impact hebben.

Systeem werkt goed, verbinding niet altijd top

Systeem van voys werkt prima, mooi schaalbaar en aanpasbaar aan eigen wensen. Helaas is de verbinding niet altijd top. Moeilijk om precies vast te stellen waar het aan licht natuurlijk maar feit is dat de oude voip daar minder last van had.

Professionele partij die voor je klaarstaat

Voys biedt een professionele dienstverlening en is goed bereikbaar bij vragen of als je hulp nodig hebt. Verder geeft de website veel informatie. Sinds kort gebruiken wij naast onze reguliere telefonie ook de webphone. Dit bevalt goed.

Kwaliteit telefonie met goede service en hulp indien nodig.

Al jaren erg tevreden over de telefonie van Voys. De service is goed en bij vragen is de klantenservice altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede dienst en goede service

De systemen werken goed en zijn ook gemakkelijk in te richten en te onderhouden. Toch een vraag, dan is er een goede en vriendelijke klantenservice.

Geween geweldig!

Een 1 woord: geweldig. In alles een 10! service, gebruiksgemak, flexibiliteit.

2 Lubeckweg

Groningen 9723 HE