HyCooler Power cable 12/24V
Productcode: 23065
Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Uw gegevens

Velden met * zijn verplicht

Over Hyckes B.V.

Hyckes, experience more - Hyckes is een jong merk met een vooruitstrevend karakter. Wij richten ons met onze producten op mensen met een actieve levensstijl. Met ruim 20 jaar ervaring ontwikkelen we slimme producten voorzien van de laatste technologie, waarbij gebruiksgemak voorop staat. Je bestelling wordt direct vanuit ons eigen magazijn bij jou thuis geleverd. Zo ben je verzekerd van een snelle levering en eerlijke prijs, rechtstreeks van de makers. Omdat we net zoveel van het buitenleven houden als jij, vinden we het belangrijk ons steentje bij te dragen aan het veranderende klimaat. Al onze koelapparaten zijn voorzien van natuurlijk koudemiddel en vrij van schadelijke stoffen die de ozonlaag aantasten of bijdragen aan het broeikaseffect. In combinatie met intelligente variabele compressoren besparen we zo tot wel 50% stroom. Goed voor het milieu én jouw portemonnee. Met Hyckes geniet je onbezorgd van de dingen die jij het liefste doet!