Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over ProFPS

MT-Commerce is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in gaming accessoires, namelijk ProFPS en Consoleskins.nl. ProFPS biedt diverse producten aan die geoptimaliseerd zijn voor Gaming. De producten zijn een toevoeging voor het verbeteren van jouw online prestaties of om het gemak te bevorderen. Bij vragen kan je ons altijd contacteren. Wij zijn zowel via de mail als telefonisch bereikbaar. Retourtermijn: Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Betalen kan via jouw gewenste methode, van iDEAL tot Achteraf betalen. Aangesloten webshops: www.profps.nl www.consoleskins.nl Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl