Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bestrating.nl

Bestrating.nl is in 2000 opgericht door de gebroeders Meijeringh. Wat als hobby begon, is uitgegroeid tot een groot bedrijf met dertien medewerkers. De klanten van Bestrating.nl zijn particulieren, hoveniers, gemeenten en aannemers. Met een ruim assortiment in tuintegels, sierbestrating, stapelblokken, tuinverlichting en afwatering leveren wij alles voor uw complete tuin. Ook voor een overkapping, blokhut, kapschuur, carport of veranda bent u bij Bestrating.nl aan het juiste adres. In onze showtuin van meer dan 5000 m² kunt u alle soorten bestrating in Assen komen bekijken. De showtuin is 24/7 toegankelijk, maar voor persoonlijk advies kunt u het beste langskomen tussen 9:00 en 17:00. Loop vrijblijvend binnen of maak vooraf al een afspraak. Zo weet u zeker dat wij uitgebreid de tijd hebben om u alle soorten bestrating te laten zien.