Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Onlinehoutspecialist.nl

Sinds 1918 zijn wij al actief in de houtbewerking. We hebben een grote productie in traponderdelen en diverse houtproducten. De producten leveren we dagelijks in de gehele Benelux, op de gewenste locatie. Wij hebben een Nederlandse productie waardoor we snel kunnen schakelen en de kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Zo hebben wij onze sporen verdiend in de houtbewerking. Door de grote vraag naar leuningen en balustrades van particulieren door heel Nederland kwamen we er achter dat onze producten moeilijk te verkrijgen zijn. Hierdoor hebben we de stap gemaakt om de producten ook online aan te bieden.