Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Bomenaanbod.nl

Onze bomen worden gekweekt met passie. Dit wordt gerealiseerd door 15 professionals met 40 jaar vakmanschap. De kwaliteit is terug te leiden naar 1860 waar onze voorouders zijn begonnen met kweken. U kunt kiezen bij ons uit honderden bomen in verschillende soorten die vanuit huis besteld kunnen worden. De vormbomen worden met grote precisie gemaakt zodat het bijna machinaal lijkt. Nauwlettend wordt de kwaliteit altijd in de gaten gehouden zodat de leibomen perfect boven uw schutting passen en de dakvormen de ideale hoogte hebben om er onder door te kunnen lopen en heerlijk in de schaduw te zitten.