Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over AVINTER B.V.

Wat typeert AVINTER? 3 dingen: snelheid, flexibiliteit en expertise. Dit zou je ook wel onze 3 kernwaarden kunnen noemen. Je ziet ze overal terug in onze werkwijze. Op deze pagina vertellen we je wat je van AVINTER mag verwachten en stellen ons team en onze klanten zich aan je voor. Snelheid Wij zijn snel. Wat betekent dit concreet voor jou, als klant? Dat we bijvoorbeeld snel reageren op vragen die je hebt, dat we storingen of problemen snel oplossen, dat we snel een offerte voor je maken en dat we snel leveren. Om maar even wat voorbeelden te noemen. Wij durven zelfs wel te stellen dat het onze snelheid is waarmee we ons onderscheiden. Je zult je verbazen. Flexibiliteit Naast snel, zijn we ook heel flexibel. We werken namelijk met een jong team waarvoor niets te gek is. Heb je een hele specifieke wens? Wij doen er alles aan om een passende oplossing voor jou te vinden. Daarnaast werken we met een relatief klein team. Ook dit zorgt ervoor dat we superflexibel naar onze klanten toe zijn. Expertise En dan, wat ons als derde typeert: onze expertise. Wij zijn dé specialist in audiovisuele oplossingen. Je mag daarom ook van ons verwachten dat we op de hoogte zijn van alle laatste ontwikkelingen in “AV-land”. We kennen de audiovisuele apparatuur door en door en zullen je ook alleen die apparatuur aanbieden die het beste bij jouw wensen past.