Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over MyAirClaim

Wij zijn MyAirClaim, een professionele organisatie die voor jou aan de slag gaat om het recht op compensatie bij vertraging, annulering of overboeking van je vlucht te claimen. Dat doen wij al enkele jaren met succes! Ons team bestaat uit gedreven personen die alles in het werk stellen om een ingediende claim ook werkelijk voor je uitbetaald te krijgen. Onze juristen zullen net zolang doorgaan tot het recht op compensatie is behaald. Niets is zo vervelend als een vertraagde of zelfs geannuleerde vlucht van een vakantie waar je zo lang naar hebt uitgekeken. Wij snappen dat! Wij weten de weg te vinden die het mogelijk maakt om een beetje van je leed te verzachten.