Vælg antal stjerner, som passer til din vurdering

Bedøm venligst disse items

Dine personlige data

Felter markeret med en * er obligatoriske

Om Budgetplant.dk

Budgetplant er et plantecenter med højkvalitets haveplanter, træer, keramik, stueplanter og grundmaterialer til haven. Takket være vores egen planteskole og de store indkøb hos vores faste avlere samt effektiv behandling og pleje, kan vi holde priserne lave og kvaliteten høj. Med vores mere end 30 års viden og erfaring giver vi dig information og rådgivning, så du får det bedste ud af dine planter. Dette gør vi i butikken, på vores webshop og via vores nyhedsbrev fyldt med grøn information og inspiration. I vores restaurant kan du nyde en snack og en drink, mens børnene kan hygge sig på legepladsen og med bondegårdsdyrene. Derfor køber du alt til din have hos os: - Konkurrencedygtige priser (med laveste prisgaranti) - Stort udvalg - 3 måneders vækstgaranti - Egen planteskole - Endnu flere fordele med vores loyalitetsprogram Spaarplant

Kiyoh Anmeldelser