Firma

Beliggenhed: Mechelen
Stat:
Land: Belgium
Telefon/e-mail: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh principper:

• Alle kunder har lov til at anmelde
  • Anmeldelser skal møde retningslinjerne for anmeldelser
  • kontroller for så vidt muligt at forhindre falske anmeldelser: Læs mere.
  • Anmeld misbrug og andre problemer her.

Fonifix
Forklaring
> 90 dage
30 - 90 dage
< 30 dage
186 anmeldelser (12 months)
186 anmeldelser (total)
1175 visninger