Company

Location: 's-Hertogenbosch
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 052 28 01 50

Verleid, voel je zeker en verwen jezelf met de lingerie van Annadiva. In de Annadiva webshop vind je de mooiste collectie lingerie en badmode t/m cup J.

De collectie van Annadiva bestaat uit een aantal bekende en bijzondere merken. Zo voeren we merken als PrimaDonna, Marie Jo, Simone Perele en Aubade. Naast dagelijkse sets, vind je in het assortiment een uitgebreide collectie bijzondere ontwerpen.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Annadiva.be

SYLVIE
IZEGEM

Published on: 23/05/2019

Positive
Duidelijke site en ruime keuze. Geven ook info over de maat. Correct leveren van pakje.

An
Steenhuffel

Published on: 21/05/2019

Positive
Bestelling en levering vlot verlopen.

Sandra
Kortrijk

Published on: 20/05/2019

Gebruiksvriendelijke website
Goeie service als je vragen hebt
Suggestions
Retourneren is omslachtig, het zou makkelijker zijn als anna diva zelf een retoursticket bij haar pakketten zou stoppen, net als andere webshops. Nu is het duur en omslachtig.
Annabel
De Panne

mooi verpakt
Suggestions
Retourneren is geen makkie. Via UPS zoals aanbevolen wordt, lukt niet, alternatief is het dure BPost. Als retourbeleid op punt staat, geef ik betere beoordeling. Is mijn 1ste bestelling bij Annadiva, na bestelling krijgt ik bericht dat ik 10% korting krijg bij mijn 1ste bestelling, duh...pech dus.
Martine
Wijgmaal, België

Recommendation: No

Positive
Eenvoudig te bestellen, snel geleverd, kortingen . Ideaal dus.
Tatiana
Tongeren

Positive
Mooie website, maar het bestelde artikel werd niet geleverd!! Wel een ander artikel, maar niet het gewenste.
Suggestions
Verkeerd artikel geleverd, het bestelde artikel staat nog steeds te koop, maar het heeft geen zin om terug te bestellen want retour sturen kost € 16.40 met bpost. Via UPS kost het € 6 maar het is niet mogelijk via een afhaalpunt. Zij kunnen het niet inscannen. Heel spijtig!!
Comment
Beste Josee, bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het verkeerde artikel geleverd werd. Ik wil het graag voor je uitzoeken, hiervoor heb ik je een e-mail gestuurd. Wij zijn er van op de hoogte dat het retourproces met UPS inderdaad problemen ondervindt. Je geeft aan dat je jouw pakketje nu voor een hoger bedrag hebt geretourneerd met Bpost. Ook hierover heb ik je gemaild zodat we het te veel betaalde bedrag aan je kunnen vergoeden. Groetjes Marie-Claire | Team Annadiva
Josee
Lummen

Recommendation: No

rita
oostende

Positive
Persoonlijke en snelle levering. Veel keuze in grote maten.
Ook UK-MAAT meegeven.
Renata