Bedrijfsgegevens

Plaats: Eindhoven
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: 0031 (0) 40 2140660

Stoit Groep biedt u een groot aanbod van huurwoningen in verschillende categorieën. Zoekt u een gemeubileerde huurwoning? Of huurt u liever een gemeubileerd short stay appartement? Wij vinden de woning die bij u past!

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Stoit Groep
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
4 beoordelingen (12 months)
87 beoordelingen (total)
25% (1)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
goed bereikbaar, houdt zich goed aan gemaakte afspraken
vervanging en communicatie bij ziekte van een medewerker
Peter
Veldhoven

Published on: 25/09/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
accutaat
huis was vies en stonk
klant

Published on: 23/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Nette medewerker, duidelijke presentatie
geen
g.j. van de Kerkhof
Veghel

Published on: 17/04/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
snelheid, kennis van zaken en adequate opvolging en afhandeling.

karel
Eindhoven

Published on: 05/04/2018

Jeroen van Beers
Vught

Published on: 28/12/2017
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
We hebben Stoit Groep al 20 jaar gebruikt voor de verhuur van onze woning bij ons verblijf in het buitenland.
Stoit werkt heel professioneel met het aanbieden van de woning en het bemiddelen bij het vinden van een geschikte huurder. Door hun naambekendheid en betrouwbare aanpak was onze woning weer snel verhuurd na beeindiging van een huurovereenkomst. De eindinspekties werden snel en zorgvuldig uitgevoerd en goed gedocumenteerd waardoor enig misverstand werd voorkomen. Huurpenningen werden altijd zorgvuldig geind en zonder vertraging overgemaakt aan ons.
Terugkijkend vinden wij dat de vergoedingen die Stoit vraagt voor bemiddeling en beheer zeker de moeite waard.
Enig advies over aanpak om de woning aantrekelijker te maken voor verhuur zou wenselijk geweest zijn, maar onze eigen ideen bleken voldoende omdat we relatief weinig leegstand hebben gehad over de laatste 20 jaar.
Servie
Nuenen

Published on: 03/06/2017
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Professionele uitstraling, duidelijke website
Contactsnelheid. Ik heb na 2 dagen maar zelf contact opgenomen met de makelaar, omdat hij nog niet had teruggebeld
Fred
Heeze

Published on: 31/03/2017
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle reactie, luister en denken met je mee. Daarnaast komen ze tot op heden hun afspraken na

Bart
Eindhoven

Published on: 20/02/2017

Pluspunten

Bij het begin aangeven dat er drie extra bossen sleutels gemaakt moeten worden, en dat er een huismap in het nederlands en engels aanwezig moet zijn, en dat de gebruiksaanwijzingen aanwezig moeten zijn, dit werd 1dag voor de verhuur verteld
Marleen
Helmond

Published on: 15/02/2017
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
We hadden met enige spoed een woning nodig en via huurwoningen.nl zijn we in contact gekomen met Stoit. De opvolging was goed en we zijn uiterst vriendelijk (informeel) geholpen, wat we heel positief vonden.
Op dit moment geen verbeterpunten te bedenken.
Kevin
Oisterwijk