Bedrijfsgegevens

Plaats: Amsterdam
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: +31(0)20-820 45 29

Testa is an organization that dedicates itself to replace products that are harmful to the sea with sustainable and better quality products.

With Testa, we replace products that contain a large amount of fish. Testa wants to contribute to improving the biodiversity of the ocean. This can happen if it is possible to replace a significant portion of all fish oil with pure, fish-free Omega-3 within ten years.

Testa Omega-3 is a 100% plant-based Omega-3 supplement. Our Omega-3 is made from CO2 neutral-grown algae, the wonder food of the fish. By these means, 38 fish are saved per package - the number of fish needed for one jar of fish oil capsules.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Testa Omega-3
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
1623 beoordelingen (12 months)
1622 beoordelingen (total)
0% (7)
0% (2)
0% (4)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Ik geloof in het concept va Testa en gebruik daarom de agen supplementen. Heel goed dat er mensen zij die verder nadenken.
Er zal vast wel een reden zij dat de capsues in een doordruk strip zitten en niet los in een potje.
A Pennock
Heemskerk

Published on: 18/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt, fantastische capsules en nu genoeg omega 3 met DHA en EPA zonder dat de zee daarvoor leeg gehaald hoeft te worden. Zonder vieze vis nasmaak. En wetende dat er geen ranzige oude visolie in de capsules zit maar mooie verse algenolie. Mijn man, ikzelf en mijn 3 honden zijn blij (honden doen het er ook erg goed op).
Ga zo door. En ik hoop tenminste dat jullie niet duurder zullen worden want ik kan het zo net aan betalen.... (ook meerdere verpakkingen gekocht om geld uit te sparen). Dat is het enige "nadeel", het product is duurder dan een goeikoop visolietje, waardoor veel mensen toch voor visolie zullen blijven kiezen.
Lizzy
Zoetermeer

Published on: 17/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Eerlijk product voor een goede prijs en zeer snel geleverd in de brievenbus

Sonja
'T Zandt

Published on: 17/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Voordelig

Klaas
Lekkerkerk

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goed product, goede prijs, geen verzendkosten
Linda
Amsterdam

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Voordelig en snel verzonden
Minder verpakkingsmateriaal bij de verzending (van die peanuts zijn niet nodig denk ik)
Bobby
Zeist

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Wij gebruiken Testa al weer een paar jaar tot volle tevredenheid. Altijd een snelle levering en een pakket (met drie verpakkingen Testa) dat gewoon door de brievenbus past. Ervoor thuisblijven hoeft niet!
Gerrit-Jan
Vorden

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Makkelijk om te bestellen en bezorging.

Published on: 15/01/2019

Published on: 10/01/2019