Unternehmen

Ort: Mechelen
Provinz:
Land: Belgium
Telefon/E-Mail: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh-Prinzipien:

• Alle Kunden dürfen eine Bewertung schreiben
  • Bewertungen müssen die Nutzungsbedingungen erfüllen
  • Prüfungen, um gefälschte Bewertungen so viel wie möglich abzuwehren: Weiterlesen
  • Melden Sie Missbrauch oder andere Sachen hier
Legende
>90 Tage
30-90 Tage
<30 Tage
211 Bewertungen (12 months)
211 Bewertungen (total)
1781 Besichtigungen