Bedrijfsgegevens

Plaats: Beverwijk
Provincie:
Land: Nederland
Telefoon: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
cbd-expert.nl
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
338 beoordelingen (12 months)
900 beoordelingen (total)
3% (10)
1% (2)
1% (2)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Antwoord cbd-expert.nl
Beste klant, bedankt voor je review. Deze waarderen we enorm. We zijn om te horen dat alles goed is verlopen met je bestelling. Als je nog vragen hebt over het product, laat het ons gerust weten. M.v.g. Het team van CBD Expert.nl
klant
Den Haa

Published on: 11/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle communicatie omtrent het ontbreken van mijn huisnummer bij de bestelling.
Wellicht kunnen de prijzen wat lager.
Antwoord cbd-expert.nl
Beste Saskia, bedankt voor je review! Deze waarderen we enorm. Kan de beste overkomen, blij om te horen dat het pakket netjes is ontvangen. We zien dat je niet echt tevreden bent met de prijs. Hier horen we graag meer van, want wij denken altijd mee met de klant. Stuur ons een mailtje bij de volgende bestelling, zodat we kunnen meedenken aan een passende oplossing. We hebben altijd leuke acties!
Tot snel in onze webshop! Groetjes Team CBD-Expert.
Saskia
Veenendaal

Published on: 11/08/2018

Antwoord cbd-expert.nl
Beste Wilfried, bedankt voor je review, dit stellen we erg op prijs. We zien dat we wel nog wat kunnen verbeteren op gebied van prijs en communicatie. Hier staan we uiteraard voor open. Als je ons een mailtje wilt sturen naar info@cbd-expert.nl denken we graag met je mee. M.V.G. Team CBD Expert.nl
Anja
5666 dn

Published on: 10/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Sliep al 2 jaar slecht na 3x een beroerte hebben gehad een kennis van mij zij moet je dit eens proberen, en ja hoor ik kan weer slapen toppie
Weet niets
Antwoord cbd-expert.nl
Beste Marius, wat een top review. Fijn om te horen dat je baat hebt bij de olie. Als je nog vragen hebt over het product laat het ons dan weten. We staan je graag te woord. Tot de volgende keer! M.V.G. team CBD Expert.nl,
Marius
Ven-Zelderheide

Published on: 09/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
goede en snelle levering

Antwoord cbd-expert.nl
Beste Yvonne, bedankt voor je review! Deze waarderen we enorm. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Als je nog vragen hebt over de kristallen horen wij het graag. We zien je snel terug in onze webshop. Groetjes, Team CBD-Expert!
CBD Expert
Heemskerk

Published on: 07/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Prima voor elkaar!
Niet
Antwoord cbd-expert.nl
Beste Lida, bedankt voor je recensie. Dit stellen we enorm op prijs. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Als je nog vragen hebt over de JH CBD olie laat het ons weten. We zien je graag weer terug in onze webshop! M.V.G. Team CBD-Expert.nl
klant
Dedemsvaart

Published on: 07/08/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik raad het iedereen aan

Antwoord cbd-expert.nl
Beste Thea, bedankt voor je review. Dit waarderen we enorm. Als je nog vragen hebt over de CBD olie van Medi-Wiet horen wij het graag. We zien je graag terug in onze webshop zodat onze klantenservice je weer perfect te woord kan staan! Groetjes, Team CBD-Expert.
Thea
Amsterdam

Published on: 02/08/2018

Antwoord cbd-expert.nl
Beste Lana, super bedankt voor je review. We stellen dit echt op prijs. Mocht je nog vragen hebben over de e-liquid dan horen we het graag. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer! Groetjes team CBD-Expert.
Lana
Eindhoven

Published on: 26/07/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering en komt met een extra verrassing

Antwoord cbd-expert.nl
Beste Mark, bedankt voor je beoordeling. Deze waarderen we enorm. Goed om te zien dat alles goed is verlopen met je bestelling. Als je nog vragen hebt over de CBD olie dan horen we het graag. Tot de volgende keer! Groetjes Team CBD-Expert.
Mark

Published on: 23/07/2018