Bedrijfsgegevens

Plaats: Heemskerk
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
cbd-expert.nl
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
274 beoordelingen (12 months)
1062 beoordelingen (total)

Klantbeoordelingen

KM Lamers-Visser
Duiven

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snel geleverd en prima kwaliteit helpt goed voor het slapen en ik filter ook beter en niet meer zo gestrest en helpt ook tegen pijn in benen toppie!
Heb jullie ook aanbevolen bij vrienden en die hebben ook al besteld.
Sorry geen!
Frans
Cadier en keer

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering goede en eerlijke prijzen !
Niks
Gerwin.
Leuth

Pluspunten
De CBD pasta in spuit is vloeibaar. Daarom niet te doseren, schiet een enorme straal uit, hoe voorzichtig je het ook doet. Al;s ik dit bij het product als beoordeling verneld komt het er niet bij te staan. Let op: de beoordelingen zijn dus niet betrouwbaar
Antwoord cbd-expert.nl
Geachte Klant, Dank voor uw Review. Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Wij hebben dit reeds voorgelegd aan ons leverancier. De resultaten kunt u lezen in de mail.
We helpen u graag verder naar een passende oplossing. Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
F
ZWolle

Published on: 16/02/2019
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
supersnel in huis en mooie voordelige actie

Matty
Leusden

Published on: 15/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
top service snel en top kwaliteit - de beste prijs/kwaliteit verhouding, persoonlijke uitgebreid overlig en er kan maar een ding om te zeggen CHAPEAU ..

Reda
Leeuwarden

Published on: 13/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Perfect!!!
Niets aan toe te voegen!!!
klant

Published on: 11/02/2019

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte Klant, bedankt voor uw review. Dit vinden wij enorm belangrijk. We hopen dat u veel profijt zult hebben van de aankoop. Indien u nog vragen heeft, stel deze gerust. Hopelijk zien we u de volgende keer weer. Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
Anchela
Lelystad

Published on: 08/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering, goede produkten, scherpe prijs.

Antwoord cbd-expert.nl
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Hier worden we erg blij van. Fijn dat we op alle punten goed scoren. Mocht u nog verbeterpunten voor ons hebben, laat 't gerust weten. Geniet van uw bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
Evie
Goirle

Published on: 06/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
De CBD capsules die ik had besteld, werken daadwerkelijk! Slapeloosheid en lichte angsgevoelens zijn verdwenen en voel me hierdoor beter in mijn vel zitten.
De prijs is relatief hoog, zeker in vergelijking met andere merken, overigens mede ook door de bezorgkosten, die hoog zijn voor een dergelijk kleine verpakking.
Geachte Klant,
Bedankt voor de positieve beoordeling, hier zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat u veel baat heeft bij het product.
Helaas zitten wij vast aan vastgestelde adviesprijzen, helaas kunnen wij hier niets aan doen. Wel hanteren wij altijd gratis verzending binnen Nederland.
Mochten er nog verdere vragen zijn dan staan wij graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Klantcontact