Company

Location: Heemskerk
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

cbd-expert.nl

Reviews

snel geleverd
goede producten
Suggestions
flinke kortingsactie direct na mijn forse bestelling terwijl toen de actie bij CBD al bekend was
geen enkele reactie op mijn mails hierover
Michael
Heemskerk

Published on: 26/06/2018
Recommendation: No

Positive
Ik ben 5 dagen geleden begonnen met cbd en wil graag na een periode van 3 maanden mijn mening geven

Customer

Published on: 16/04/2018
Recommendation: No

Positive
De directe antwoorden op mijn vragen, en erg begaan. Helaas heb ik geen ervaring om dit middel te vergelijken. Ik ga dus af op mijn ervaring van de druppels. Helaas zit ik nu op 13 druppels per keer en alleen de scherpte is van mijn pijn af. Maar mijn pijn is nog zo hoog dat het mijn dagelijkse leven belemmerd.
Suggestions
Ik zou graag een hogere dosis willen maar de prijs kan ik niet betalen.
Comment
Beste klant,

Bedankt voor het invullen van de review, dit waarderen wij heel erg!
We zijn blij dat u tevreden bent over de communicatie tussen u en onze medewerkers.
Ik zie aan de sterren die u heeft gegeven dat u het minst tevreden bent over de kwaliteit.
Merkt u echt dat de kwaliteit minder is of bereikt het product het gewenste effect niet?
Daarnaast lezen wij dat de prijs van een hoger percentage te duur is.
We komen graag in contact.

Met vriendelijke groet,

Jelle