Company

Location: Heemskerk
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0251 206268

CBD-expert is een webshop gespecialiseerd in de levering van CBD producten. De heilzame werking van CBD wordt steeds beter bekend. Niet alleen alternatieve geneeswijzen maar ook reguliere zorgverleners erkennen de kracht van CBD. Wij leveren al jaren deze prachtige producten door heel Europa. CBD producten gecertificeerd Biologisch en geproduceerd volgens GMP.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

cbd-expert.nl

André
Renkum

Published on: 18/03/2019

Positive
Mails, aanbiedingen, snelle levertijd, correct verpakt, naam bedrijf niet te zien op verpakking
Suggestions
Prijs per stuk zou wel.iets lager mogen
Rehorst
Noordwolde, Friesland

Published on: 03/03/2019

Jacqueline
Biddinghuizen

Published on: 03/03/2019

Geachte mevrouw Lamers,

Hartelijk dank voor uw review! Altijd leuk om te zien dat een klant tevreden is!

KM Lamers-Visser
Duiven

Published on: 18/02/2019

Positive
Snel geleverd en prima kwaliteit helpt goed voor het slapen en ik filter ook beter en niet meer zo gestrest en helpt ook tegen pijn in benen toppie!
Heb jullie ook aanbevolen bij vrienden en die hebben ook al besteld.
Sorry geen!
Geachte heer Gerardu,

Wat fijn om te horen dat uw ervaring zo positief is, dat u ons ook aanbeveelt! Dat is altijd leuk om te horen.

Als er nog iets is wat wij voor u kunnen doen, horen wij het graag!

Frans
Cadier en keer

Published on: 18/02/2019

Positive
top service snel en top kwaliteit - de beste prijs/kwaliteit verhouding, persoonlijke uitgebreid overlig en er kan maar een ding om te zeggen CHAPEAU ..

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw review! Als u nog vragen heeft na het lezen van de informatie op de website, dan horen wij het graag!

Ons team staat klaar voor u!

Reda
Leeuwarden

Published on: 13/02/2019

Comment
Geachte Klant, bedankt voor uw review. Dit vinden wij enorm belangrijk. We hopen dat u veel profijt zult hebben van de aankoop. Indien u nog vragen heeft, stel deze gerust. Hopelijk zien we u de volgende keer weer. Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
Anchela
Lelystad

Published on: 08/02/2019

Positive
De CBD capsules die ik had besteld, werken daadwerkelijk! Slapeloosheid en lichte angsgevoelens zijn verdwenen en voel me hierdoor beter in mijn vel zitten.
Suggestions
De prijs is relatief hoog, zeker in vergelijking met andere merken, overigens mede ook door de bezorgkosten, die hoog zijn voor een dergelijk kleine verpakking.
Geachte Klant,
Bedankt voor de positieve beoordeling, hier zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat u veel baat heeft bij het product.
Helaas zitten wij vast aan vastgestelde adviesprijzen, helaas kunnen wij hier niets aan doen. Wel hanteren wij altijd gratis verzending binnen Nederland.
Mochten er nog verdere vragen zijn dan staan wij graag voor u klaar.
Team Klantcontact
Ad
Baarle-Nassau

Published on: 06/02/2019

Comment
Geachte klant, vriendelijk bedankt voor het invullen van uw review. Dit stellen wij zeer op prijs. Fijn dat de kwaliteit en communicatie van ons bedrijf naar tevredenheid zijn. Indien u nog verbeterpunten voor ons heeft gericht op de prijs of levering, dan horen wij het heel graag.
We hopen dat u profijt zult hebben van uw aankoop. Tot ziens! Hoogachtend, de Klantenservice CBD Expert.
Rene
Nieuw vennep

Published on: 05/02/2019

Beste klant,

Bedankt voor het invullen van uw review.
Wij stellen dit zeer op prijs.

Wij zien dat u de prijs en communicatie niet zo heel positief beoordeelt.
Wij zouden graag willen weten hoe dit komt, zo dat wij onszelf kunnen verbeteren!

We vernemen het graag van u.

Afdeling Klantencontact
D Schermann