Company

Location: Scheveningen
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 070 354 2626

De Skihut is toonaangevend op het gebied van exclusieve Wintersportkleding, Fashion & Badmode en staat al jaren op eenzame hoogte qua presentatie van het grootste, meest luxe ‘zomer en winter lifestyle’ assortiment van Nederland en België.

Complete collecties van ruim 200 merken inclusief internationale merken en exclusieve labels op het gebied van wintersport kleding zoals Bogner, KJUS, Moncler, Peak Performance & Goldbergh zorgen ervoor dat ‘De Skihut’ al meer dan 40 jaar wordt erkend als ‘DE Specialist’ op het gebied van luxe Wintersport kleding.

In de Skihut winkels in Scheveningen, Oosterbeek en Knokke staan toonaangevende merken als Armani EA7, Woolrich, Canada Goose, Moscow, Parajumpers & Gaastra garant voor een ruime keuze in ‘high end’ casual- en outdoor jassen, fashionable bodywarmers, designer strandjurken, tops, pants, sportoutfits en rijke, stoere, modische accessoires.

Het uitgebreide aanbod van de Skihut is bij uitstek geschikt voor de meest veeleisende liefhebbers van ‘high end’ luxe kleding, maar ook ‘fashion lovers’ met een iets minder dikke portemonnee kunnen naar hartenlust shoppen.

De collecties van De Skihut bieden elke maand allerlei nieuws, moois, onmisbaars en cools voor mannen, vrouwen – en niet te vergeten kinderen en de vaste klantenkring, die zich uitstrekt over heel Nederland, weet dat zij nergens anders zo’n complete keuze in luxe merken zal aantreffen.

Dit overweldigende aanbod fashion statements, trends & must-haves voor koude winterdagen, op het strand en voor stormachtige herfstdagen hebben ervoor gezorgd dat De Skihut ook talrijke BN’er tot haar vaste klanten mag rekenen.

Daarnaast zijn de prettige, persoonlijke aanpak en deskundige adviezen van de Skihut medewerkers van onschatbare waarde.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

De Skihut

Heidi
Tielt-Winge

07/12/2017

Positive
Netjes en op tijd geleverd
Suggestions
2 dagen na mijn aankoop was de jas goedkoper en daar baalde ik wel enorm van.
De skihut
Scheveningen

01/12/2017

Positive
Super fijne winkel met fijn en klantvriendelijk personeel en goede service
Jim
Sint-Oedenrode

27/11/2017

Kwaliteitsproducten en schitterende service
Suggestions
Inpakwijze voor verzending, BV doos of dergelijke
Skihut
Nederland

27/11/2017

Schnelle Lieferung
Suggestions
Die Webseite funktioniert nicht komplett in deutsch
Thorsten Bender
65597 Hünfelden - Germany

26/11/2017

Netjes geleverd, vlug
Suggestions
De kleuren opde website ook up te date houden.. ik had een beige jas besteld, in de bevestiging stond lichtblauw en kreeg de kleur seewead... (parajumpers dus niet goedkoop) voor mij prima k wilde een jas.... maar vond het wel beetje slordig
Gera
Eindhoven

26/11/2017

Positive
Mooie producten, snelle verzending. Prima!
Mariekr
Hoorn

25/11/2017

Positive
Snelle en correctelevering en geen getreuzel bij het
Beantwoorden van mijn e-mails. Hoop natuurlijk wel dat ik het geld van die ene broek ook snel terug heb op mijn rekening.
Arno
Boorsem

23/11/2017

Positive
Ze doen wat ze beloven..!!!
De Skihut
Scheveningen