Company

Location: Beringen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: +32 11 81 50 50

Engels produceert en levert kunststof bakken, pallets, palletboxen, afvalcontainers en magazijninrichting voor verschillende branches en toepassingen, zoals logistiek, opslag, duurzaam verpakken, lekpreventie, afvalscheiden en - inzamelen.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Engelslogistics.be

Claeys Raphael
Wachtebeke

24/09/2017

Positive
Goede prijzen, contact per mail was goed na de bestelling, levering was in orde.
Suggestions
Vooraleer ik mijn bestelling plaatste heb ik 2x via de website een vraag gesteld over de mogelijkheid tot afhalen bij jullie omdat ik bij de webbestelling deze keuze niet kon maken. Op de website stond wel vermeld dat dit mogelijk was. Hier heb ik geen antwoord op ontvangen, maar toen ik nogmaals keek om te bestellen, zag ik dat de levering plots gratis was. Ik heb dan besteld zonder het antwoord af te wachten.
Gwendy
Kuringen

21/09/2017

Footbulle sprl
Quenast

18/09/2017

Positive
overzichtelijke shop en goede communicatie
Snelle handeling na klacht
Suggestions
Buiten dat ze de verkeerde producten geleverd hebben is het een vrij positieve ervaring
Mochten iets duidelijker laten weten wanneer ze de foute producten kwamen ophalen nu stonden ze opeens hier .
Vindt het wel raar dat ze foute onderdelen komen ophalen en niet de juiste meebrengen zou een transport uitsparen .
SIRRIS
Heverlee

14/09/2017

Franck - sac.bio
Uccle

08/09/2017

Positive
Réponse rapide au "t'chat" (pas de réponse au mail de contact) mais 6 jours après ma commande, pour des produits en stock, ils ne sont toujours pas expédiés... J'ai reçu plus vite la demande d'évaluation que ma commande... C'est risible
Suggestions
Une communication plus claire du traitement de la commande...
Comment
Votre commande est expédiée aujourd’hui après 4 jours ouvrables. En faite nous expédions seulement en semaine (du lundi ou vendredi). La demande d’évaluation est automatiquement envoyée par mail après 5 jours.
L'équipe de vente Engels

Frédéric
Mons

05/09/2017

Customer

03/09/2017

Positive
Vlotte en goede service, snelle levering. Correcte telefonische uitleg bij vraag voor meer inlichtingen.
Daniel
Ekeren

01/09/2017

Positive
vlugge bestelling ,zoals de vorige keer, zeer voordelig vergeleken met andere firma's
Suggestions
1 puntje als je iets verzend met kartonnen dozen ,gelieve de hoeken dan te versterken , het is daar dat soms bij het verwerken van de verzending , door de VERZENDINGFIRMA, de hoeken soms beschadigd zijn bij aankomst van, het pakket van bij de koper , deze keer was het zeer goed ,maar de vorige keer waren er problemen ,maar ik zal zeker de firma aanraden bij andere kopers ,
Rosiers-paticulier
Waasmunster

31/08/2017

Positive
Bestelling is zeer vlot verlopen
Sebastiaan
Laarne