Company

Location: Beringen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: +32 11 81 50 50

Engels produceert en levert kunststof bakken, pallets, palletboxen, afvalcontainers en magazijninrichting voor verschillende branches en toepassingen, zoals logistiek, opslag, duurzaam verpakken, lekpreventie, afvalscheiden en - inzamelen.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Engelslogistics.be
2414 views
96% recommends this company

Reviews

Suggestions
jullie dienstenlevering kan tot op heden niet worden beoordeelt daar wij onze bestelling van 19/12 nog niet hebben mogen ontvangen. Ook nog geen mail dat het product op transport zou zijn gezet. Kan dit alvast even worden nagekeken? Waarvoor dank, Ellen

orderbevestiging: VB057151
Comment
De palletboxen die u besteld heeft, zijn tijdelijk uit stock. Volgende week zijn deze boxen terug beschikbaar en zal uw levering uitgevoerd worden.

Het mailtje tot feedback wordt automatisch uitgestuurd en dit 5 dagen na uw bestelling.

Uiteraard kan u onze service beoordelen na ontvangst van de goederen.

het Engels salesteam

Claeys Raphael
Wachtebeke

24/09/2017

Positive
Goede prijzen, contact per mail was goed na de bestelling, levering was in orde.
Suggestions
Vooraleer ik mijn bestelling plaatste heb ik 2x via de website een vraag gesteld over de mogelijkheid tot afhalen bij jullie omdat ik bij de webbestelling deze keuze niet kon maken. Op de website stond wel vermeld dat dit mogelijk was. Hier heb ik geen antwoord op ontvangen, maar toen ik nogmaals keek om te bestellen, zag ik dat de levering plots gratis was. Ik heb dan besteld zonder het antwoord af te wachten.
Gwendy
Kuringen

21/09/2017

Footbulle sprl
Quenast

18/09/2017

Positive
overzichtelijke shop en goede communicatie
Snelle handeling na klacht
Suggestions
Buiten dat ze de verkeerde producten geleverd hebben is het een vrij positieve ervaring
Mochten iets duidelijker laten weten wanneer ze de foute producten kwamen ophalen nu stonden ze opeens hier .
Vindt het wel raar dat ze foute onderdelen komen ophalen en niet de juiste meebrengen zou een transport uitsparen .
SIRRIS
Heverlee

14/09/2017

Franck - sac.bio
Uccle

08/09/2017

Positive
Réponse rapide au "t'chat" (pas de réponse au mail de contact) mais 6 jours après ma commande, pour des produits en stock, ils ne sont toujours pas expédiés... J'ai reçu plus vite la demande d'évaluation que ma commande... C'est risible
Suggestions
Une communication plus claire du traitement de la commande...
Comment
Votre commande est expédiée aujourd’hui après 4 jours ouvrables. En faite nous expédions seulement en semaine (du lundi ou vendredi). La demande d’évaluation est automatiquement envoyée par mail après 5 jours.
L'équipe de vente Engels

Frédéric