Company

Location: Beringen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: +32 11 81 50 50

Engels produceert en levert kunststof bakken, pallets, palletboxen, afvalcontainers en magazijninrichting voor verschillende branches en toepassingen, zoals logistiek, opslag, duurzaam verpakken, lekpreventie, afvalscheiden en - inzamelen.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Engelslogistics.be
2% (1)
3% (2)

Reviews

Positive
snelle & persoonlijke afhandeling. Per mail kunnen regelen dat we de bakken kwamen afhalen zodat we ze nog sneller hadden.

Tom Gommé
Diest

Published on: 14/12/2018

Positive
ruime keuze, redelijke prijs, snel en goed verpakt verzonden.

H.
Tienen

Published on: 13/12/2018

Eric
Ekeren

Published on: 07/12/2018

Positive
Uitgebreid assortiment goede bakken en vriendelijk te woord gestaan bij vragen
Suggestions
Lange levertermijn. Voor klant is niet duidelijk dat 'aantallen in voorraad' ook de voorraad van Nederland betreft. Hierdoor niet de juiste info gekregen over levering waardoor levering in 2 keer. Ik moest vandaag zelf terugbellen om te horen of 2e levering morgen zal gebeuren.
Mark
Beveren

Published on: 06/12/2018

Snel geleverd!
Suggestions
De bakken waren bestoft, ongetwijfeld van in het magazijn. Ik verwachte dit niet; enkel bij tweedehandse artikels kan je dit verwachten
VBS Sint-Jozef
Lochristi

Published on: 04/12/2018

benes
heverlee

Published on: 26/11/2018

Positive
Snelle en correcte levering.
Prima produkt

Luc
Belsele

Published on: 24/11/2018

Customer

Published on: 21/11/2018

Positive
Nadat we gevraagd hadden naar de status van onze bestelling en verwerking ervan is de bestelling vrij rap nadien geleverd geweest.
Suggestions
- de webshop is totaal NIET voorzien voor zakelijke klanten/bestellingen, als er een betaling dient te gebeuren dan is het voor een bedrijf wenselijk direct een correct factuur te bekomen. We hadden erachter gemaild en dan is de bestelling daarom ook niet direct verwerkt geweest... meer dan een week op de goederen moeten wachten, we gaan dan ook niet meer via de webshop bestellen!
Comment
Beste heer Willems,
Het is inderdaad zo dat de webshop standaard een vooruitbetaling vereist. Nieuwe zakelijke klanten kunnen echter een aanvraag indienen om op factuur te betalen. Na dit akkoord, kan u ook in de toekomst de via de webshop bestellen en via factuur betalen. Dit werd inmiddels voor u ook zo in orde gemaakt. Als alternatief kan u ook uw bestelbon mailen naar post@engels.eu
Voor verdere informatie staan wij ook steeds telefonisch tot uw beschikking op het nummer 011 81 50 50.
Chris Willems / Rowil nv
Turnhout

Published on: 20/11/2018

Positive
Degelijk materiaal , snelle en correcte levering !
Zeer tevreden!

Engels