Het is een fijne webshop en de verzending en retour zijn heel goed geregeld

Mooie kleding

Mooie kleding in grote maten. Als je wat voller bent wil je er ook leuk uitzien.

Mooie kleding!

Ruime keuze! Retourbestelling wordt vlot en goed afgehandeld. Fijne webshop!

Alles perfect

Precies zoals verwacht!

Snelle levering, Snelle terugbetaling

Helaas was de kleding qua maat te groot. Maar het terugbetalen ging top. Aanrader!

Hele goede ervaringen.

Hele mooie kleding en mooie merken. Als iets niet goed valt is het makkelijk te retourneren en binnen een paar dagen je geld terug. Hele fijne webshop.

Kleur viel tegen

Mijn eerste bestelling gedaan. Prima communicatie, correcte afhandeling en zeer tevreden met mijn aankoop. Fijn dat er een duidelijke product omschrijving op de webshop staat.

Hele fijne webwinkel!

Goed assortiment (echt leuke kleding) en goede en echt vriendelijke service. Het voelt alsof je met echte mensen te maken hebt en dat is heel fijn.

Veel keus.

Er wordt een ruime keuze en snelle levering geboden.

Is goed

Werd goed geholpen

Uitmuntend

Ik koop online maar als je twijfelt is er altijd een deskundige medewerker die je goede raad kan geven.Mijn broek van KJBrand bv heb ik op hun advies maat kleiner genomen.en jawel hij zit perfect Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen!

Prima!!

Je wordt keurig behandeld,je voelt je erg gewaardeerd als klant. Bij mijn bestelling was iets verkeerd gegaan, ik werd netjes op de hoogte gehouden!!. Ook de verpakking ziet er heel netjes uit!!. Ben meer dan tevreden !!

Prima shop ervaring, fijn meedenken. Blij dat ik jullie gevonden heb.

Snel, netjes en precies.

Mijn bestelling kwam vlot ( 2 dagen) was zeer netjes verpakt en precies datgene wat ik had besteld.

Snelle verzending, mooie kleding

fijne webshop

Mooie kwaliteit kleding in verschillende prijsklasse, goede snelle service en bij retournering binnen de kortste keren je geld terug.

Prima service.

Heel prettige mensen die je goede service verlenen en heel mooie kleding verkopen! Zeer betrouwbaar!

Supergoede levering en supersnel

Ik ervaar altijd een zeer correcte afhandeling van mijn bestelling met hele heldere communicatie. Echt TOP!

Vriendelijk personeel

Altijd al goed geholpen..

Leuke kleding netjes geleverd

Mooie kleding, snelle service!!

Artikelen zijn goed verpakt, snel geleverd. Ik heb drie van de vier kledingstukken gehouden. Wel was ik verrast door de retourtermijn. Op de site staat 14 dagen, dat heb ik van tevoren gecontroleerd. Toen ik 1 artikel wilde retourneren, stond er in de brief in het pakket dat ik maar 6 dagen had om te retourneren (ik denk i.v.m. de sale). Niet handig in een vakantieperiode.

Supersnelle levering

Na terugsturen omdat de jurk te groot was ook weer supersnel mijn geld terug! Compliment!