Company

Location: Mechelen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Fonifix
1% (1)
0% (0)

Reviews

Positive
Zeer vriendelijke bediening. Heel scherpe prijs. Snelle behandeling. Ik kan iedereen met een Smartphone probleem deze zaak aanbevelen

Walter
Hoboken

Published on: 06/06/2018

Customer

Published on: 02/06/2018

Positive
ik ben zeer tevreden en heb al vrienden jullie naar jullie gestuurd die ook een tablet stuk is en ik zal aan iedereen vertellen dat jullie mij zo goed geholpen hebben nogmaals dank u groetjes

Customer

Positive
Zeer goede en snelle service

John

Published on: 28/05/2018

Herman

Published on: 26/05/2018

Positive
Klantvriendelijk en snelle service8 Echt top!

De Zutter Project Management
Loenhout

Published on: 24/05/2018

Positive
Snelle service, vriendelijke service, perfect uitgevoerd

Fonifix
Antwerpen

Published on: 22/05/2018

Positive
Batterij iPhone 6 moest vervangen worden. Probleem ligt bij Apple en zij voorzien een ‘promotie’ om de batterij goedkoper te laten vervangen. Toestel moet wel worden opgestuurd voor minstens 2 weken en er is geen vervangtoestel voorzien...
Voor een iets hogere prijs laten herstellen bij Fonifix st-niklaas, direct geholpen en na 1u wachten klaar (2 iPhones) topservice!
Suggestions
Misschien iets meer reclame maken? Heb jullie zelf gevonden via google, meer mensen moeten jullie weten zitten.
Thomas

Published on: 17/05/2018