Company

Location: Mechelen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Fonifix

Reviews

Positive

Suggestions
Gratis diagnose : onjuist
Herstelling binnen het uur : onjuist
Vriendelijke behandeling : onjuist
Dany