Company

Location: Mechelen
State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032 479 88 051

Fonifix is gevestigd te Mechelen en Sint-Niklaas. Ons bedrijf heeft als corebusiness het herstellen van alle merken smartphones, tablets en macbooks. In ons reparatiecenter voorzien wij de klanten van een uitstekende persoonlijke service en kwalitatieve herstelling. U kan zonder afspraak bij onze hersteldienst terecht en wij zorgen dat uw smartphone weer voor de volle 100% functioneert.

Voor alle herstellingen wordt er gewerkt met onderdelen voor uw smartphone, tablet of macbook van de hoogst mogelijke kwaliteit.

Hier bovenop streven we er steeds naar om herstellingen binnen de 60 minuten af te ronden. Wij voorzien u steeds van een gratis diagnose en vervolgens een duidelijke prijsopgave.

Terwijl onze experts zich ontfermen over de reparatie van uw smartphone, kan u gebruik maken van het wifi-netwerk en een drankje dat u wordt aangeboden. Na de herstelling zal uw toestel weer als nieuw zijn. Hierbij bieden wij een garantie aan van 6 maanden. Op deze manier verlaat u onze winkel steeds met een gerust gevoel…

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Fonifix

J
Antwerpen

Published on: 10/12/2018

Positive
men had me gezegd dat het op 2,5 uur klaar zou zijn en was perfect on time , ik had dan nog gezegd dat het toestel x was maar bleek toch ander scherm te zijn , had men op stock en heeft men gewoon uitgevoerd wat gevraagd was - top

Bart

bie
zele

Published on: 06/12/2018

Positive
zeer klandvriendelijk, snelle service en goed resultaat

Jona

Published on: 06/12/2018

Positive
Scherm van huawhei y6 gebarsten. Werd vervangen, maar syncronisatie tussen letters en touchscreen niet meer correct. Op de N gedrukt, verscheen spatie. Phone terug ingeleverd en scherm opnieuw vervangen, Werkt nu correct. Heel snel hersteld. Prima service. Zonder discussies.
Suggestions
Alles verliep heel correct, behalve dat eerste herstelling met slecht ingesteld scherm gebeurde. Fout van de leverancier.
Rik

Willy
Tielrode

Published on: 03/12/2018

Snelle en goede service!
Ik had waterschade (veel..) en het was zo goed als opgelost en nu (een paar weken later) is het zelfs helemaal weg. Top service!

Jolien

Published on: 03/12/2018

Positive
Snelle service, online overzicht van de prijzen betreffende de schade.

Pieter-Jan
Schriek

Published on: 24/11/2018

Positive
Snel en goed de i pad weer gemaakt

Customer

Published on: 21/11/2018