Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53783083

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Gotron
1% (3)
1% (4)

Reviews

Positive
Bestelling nog niet gekregen!

Comment
Beste,
Wij waren helaas niet op de hoogte dat uw pakket nog niet werd geleverd. Wij hebben onmiddellijk contact opgenomen met GLS voor levering. U kan ons in de toekomst steeds telefonisch of via mail contacteren, zodat we contact kunnen opnemen met GLS. Het is voor ons helaas onmogelijk om elk pakket dat vertrokken is bij ons tot bij de klant te volgen. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
Sara
Cafe sporthuis bij den Beke
Ramsdonk

Published on: 02/03/2019
Recommendation: Yes

bof
Suggestions
L'emballage des circuit intégrés est inacceptable. C'est la 2ème fois que je reçois des circuits avec les broches déformés.
Je ne veux plus entendre parler de Gotron.
Kurt
04150 Saumane

Published on: 02/11/2018

Suggestions
Ander product geleverd dan besteld
Comment
Zoals reeds telefonisch, en via mail verder uitgelegd, was het geleverd product identiek aan het bestelde product. Wij betreuren het om deze review te krijgen en hopen dat u het eindwerk toch nog in orde heeft gekregen met de bestelde transfo.
Gianni Ovaere
Ingooigem

Published on: 23/06/2018

Suggestions
Product was niet op voorraad !
Na negen dagen nog steeds niet ontvangen! Geef je 1 ster als beoordeling krijg je telefoon om dit aan te passen.
Dit lag volgens het bedrijf aan de firma die de leveringen voorziet. Daar hebben wij geen zaken mee. Product niet op voorraad geen probleem, pas uw website dan aan en met externe firma’s die leveren hebben we als klant helemaal niets te maken dan moet u dit maar tegoed regelen.
Andy
Genk