Company

State:
Country: Belgium
Phone/Email: 0032-53783083

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Gotron
1% (3)
1% (4)

Reviews

Suggestions
snellere levering. ik bestelde hetzelfde artikel op een andere website en daar was het de volgende dag al in mijn bezit. bij jullie duurde het ongeveer een maand.
Beste,
U bestelde een artikel dat op de website niet voorradig stond. De levertermijn die stond aangegeven op de website was '1 week' en het werd na een 10-tal dagen naar u verzonden.
Met vriendelijke groeten,
Sara
Daniël
Mariakerke

Published on: 18/02/2019
Recommendation: No

Positive
Prijs van de bestelde stukken is ok
Suggestions
Anders transportfirma. Mijn pakket is nog steeds niet verzonden. Ik had via hun website gekozen voor leveringsdata 21/11. Inmiddels is het nu 22/11 23u16 en nog steeds geen pakket te zien. Deze ochtend gebeld (17min in wacht gestaan) en ze kon me niet vertellen of ik het pakket mocht verwachten... ondermaatse service
Beste,
December is helaas een moeilijke maand voor alle transportfirma's door de grote werkdruk door Kerst- en Nieuwjaar. Wij hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Sara
Customer

Published on: 07/12/2018
Recommendation: Yes

Suggestions
indien een product niet meer voorhanden gelieve deze ook van de website te vermelde.
mijn bestelling was niet meer voorhanden
Comment
Wij proberen er alles aan te doen om onze webshop zoveel mogelijk up-to-date te houden. Wij hebben echter 25.000 referenties, en het is steeds mogelijk dat een bepaalde referentie niet meer te bestellen is. Onze excuses hiervoor.
Customer
Gent