Terug

Update: reviews kunnen weer worden gegeven

Wij begrijpen dat jullie, als klanten, vragen hebben. Om die reden hebben we sommige uitgelicht en hieronder meer informatie hierover:

Kan ik mijn klanten vanaf heden een reviewverzoek uitsturen?
Ja, dat kan zeker. Stuur je je klant een uitnodiging dan kan je vanaf heden reviews ontvangen. Let er wel op dat je dit middels de juiste manier doet. Neem hiervoor ook even een kijkje op ons andere blog m.b.t. de nieuwe regelgeving per mei jl.

Worden de reviewverzoeken van de afgelopen dagen automatisch opnieuw verstuurd?
Nee, deze reviewverzoeken worden niet automatisch opnieuw verstuurd.

Wens je dat wel? Dan willen wij je adviseren om dit vanuit je eigen dashboard in te regelen. Maak een selectie van de uitnodigingen bij Verzonden en verstuur aanvullend middels 1 druk op de knop.

Zoals je weet voeren we continu updates door om zo ons platform te verbeteren. Tijdens de meest recente update kwamen er zaken naar voren die verder opgeschoond dienden te worden, zodat we het huidige platform kunnen stabiliseren, verbeteren en in 2023 meer features kunnen brengen. Daarover spoedig meer!

Inmiddels zijn bv. functionaliteiten als het exporteren van reviews ook hersteld.

Zit je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Team kiyoh