Ok

Gelijk het moest,!

Na de eerste mail van jullie was de opzegging geregeld en heb ik daar een bevestiging van ontvangen

Prima geregeld

Fijn dat jullie de opzeggen voor mij geregeld hebben!

Super eenvoudig opzeggen dankzij jullie hulp!

Snel geregeld.

Alles is goed geregeld.

Alles is goed gegaan. Ik ben zeer tevreden.

Voltooid maar slechte communicatie

Ik ben blij dat het gelukt is, maar er is geen vervolgcommunicatie geweest. Ik heb zelf contact moeten opnemen met de verzekeraar om te bevestigen dat het proces gaande is. Dat was niet de bedoeling.

Beste Mariusz, Fijn om te horen dat de opzegging gelukt is. Je hebt gebruik gemaakt van de gratis opzegservice bij onze partners om jouw pakketverzekering bij ASR op te zeggen. Wij zorgen ervoor dat jouw opzegging op de juiste plek wordt afgeleverd met de juiste gegevens. Van elke afgeleverde opzegging hebben wij een juridisch rechtsgeldig certificaat van ontvangst door de betreffende verzekeraar. Helaas is het voor ons niet mogelijk om een gratis dienst te leveren en daarbij zorg te dragen voor een continue communicatie. ASR moet aan haar klanten laten weten dat de opzegging is ontvangen, dat deze wordt verwerkt en - uiteindelijk - per wanneer de verzekering wordt stopgezet. Wij hebben hier geen invloed op. Wel kunnen we al onze gebruikers garanderen dat de opzegging zal worden verwerkt per datum ontvangst door de verzekeraar. Dus ook al duurt het even voordat je iets hoort, de opzegging zal correct worden verwerkt. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Slecht

Ik werd niet geholpen en de annulering werd lange tijd niet bevestigdTwee maanden na het annuleringsverzoek werd het geannuleerd

Beste Marwan, Wat vervelend om te elzen dat je een minder goede ervaring hebt met onze opzegservice. Je hebt gebruik gemaakt van de gratis opzegservice via ING, om Inge Klaver Verzekeringen op te zeggen. We hebben jouw opzegging afgeleverd via aangetekende e-mail. Dit betekent dat we een (juridisch rechtsgeldige) ontvangstbevestiging hebben hiervan. Soms duurt het wat lang voordat een opzegging is verwerkt (wat natuurlijk erg vervelend kan zijn), maar de opzegging moet wel worden verwerkt per datum van ontvangst door Inge Klaver Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

100 % geregeld

100% geregeld

Heel goed!

Ik kan alleen maar zeggen heel goed!!

Supersnel

De dag erop kreeg ik al een mail dat mijn opzegging geregeld was bij de Vriendenlotterij.

Hhh

Direct goed geregeld.

Opzegging aangevraagd en dit was een goede service.

X

Gemakkelijk

snel en correct

Onrechtvaardig de betaling moeten doen

Opzeggen.nl heeft uiteindelijk NIET de opzegging gerealiseerd en alsnog.moeten betalen ondanks bezwaarschrift.

UPDATE: Beste Stefan, Uit ons e-mail contact is gebleken dat je helaas gebruik hebt gemaakt van een misleidende opzegservice als Bymetis.nl, Abbostop.nl of Netjesopzeggen.nl. Deze diensten zijn er op gericht om mensen die minder goed lezen, in de val te lokken. Zodra je denkt een gratis opzegging te hebben gedaan, ontvang je een factuur van 30 Euro. En als je dan nog eens naar die website gaat, dan zie je dat je inderdaad niet goed hebt gelezen. Ons advies is om nooit gebruik te maken van websites waar je direct vooraf voor de service betaalt, dat scheelt veel ellende achteraf. Helaas worden consumenten in Nederland door geen enkele organisatie beschermd op dit vlak. En Google plaatst deze misleidende websites bovenaan de zoekresultaten omdat Google daar wat omzet mee kan halen. Erg treurig allemaal, maar er valt helaas weinig aan te doen. ------------ Beste Stefan, Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Wat vooral vervelend is om te lezen, is dat het lijkt alsof je meer hebt moeten betalen dan zou moeten. Daar willen we je natuurlijk graag bij helpen. Op 1 juli hebben wij voor jouw opzegging voor een autoverzekering afgeleverd bij Univé. Hiervan hebben we ook een rechtsgeldig bewijs van ontvangst. We zullen dit certificaat nog even separaat naar je toesturen per e-mail. De autoverzekering van Univé is dagelijks opzegbaar. Op basis van deze opzegtermijn, de in de opzegging gewenste einddatum van 1-7-2024 én de afleverdatum van de opzegging eveneens op 1-7-2024, moet de opzegging ook per begin juli door Univé worden verwerkt. Wanneer je het certificaat met Univé deelt, dan zullen zij de opzegging per juiste datum verwerken. Het is dan wel van belang dat er geen redenen zijn om de opzegging niet te verwerken, zoals onjuiste gegevens in het opzegformulier of een achterstand in de betaling. We gaan ervan uit dat met het certificaat van aflevering de opzegging juist zal worden verwerkt door Univé. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Een fijne manier van opzeggen.

Verliep vlot en makkelijk.

Jullie leveren prima werk

Het is makkelijk te regelen en het werkt heel goef

Très rapide

Très bonne coordination

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ontzorgen en gemakkelijk

Eenvoudig proces en bij mij erg effectief.

Snel geregeld

De opzegging was snel geregeld! Heel tevreden.

Makkelijk opzeggen

Via opzeggen.nl was opzeggen van de voertuigverzekering erg makkelijk. De verzekeraar heeft gelijk al mijn andere verzekering opgezegd omdat de voertuigverzekering in een paket zat. Maar zo was ik in een klap ook de adviseur kwijt, die me in de loop van de jaren genoeg geld gekost had. Nieuwe en goedkopere verzekeringen waren snel gevonden.

Zelf niets voor hoeven dan alles zeer goed geregeld en heel snel

Prima geregeld

Nu alleen nog mijn tegoed van de creditnota nog terug ontvangen.

Best beoordeeld uit 8

- Opzeggen.nl | 8.9