Fijne klantenservice

Je wordt goed op de hoogte gehouden met betrekking tot bestelling en levering van je bestelling. Goede service.

Prima levering en uitstekende prijs

Via de site makkelijk te bestellen en ook de levering word je goed op de hoogte gehouden. BBQ was al in elkaar gezet.

voldoet volledig aan mijn verwachtingen, perfecte zending

Het beeld voldoet volledig aan mijn verwachtingen,werd perfect geleverd en in onberispelijke staat. Dank voor de perfecte zending. Ik kan tuincentrum outlet dan ook ten zeerste aanbevelen. Willy

Mooi product. Goed verpakt en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Gemengde gevoelens

Minpunten: -Chatbot geeft niet de juiste info over wat er precies geleverd gaat worden. -Tekst op de site was ook niet correct (is inmiddels aangepast) -Kamado werd "op zijn kop geleverd" Chauffeur heeft niet de juiste materialen voor een vlekkeloze levering. Geen hydraulische laadklep en geen palletwagen. Dit valt niet de chauffeur maar wel de bedrijfsleiding te verwijten. Telefonische bereikbaarheid is moeilijk. Pluspunten: +Geduldige en begripvolle medewerkers +Als ze beloven terug te bellen doen ze dat ook +Klachten worden serieus opgepakt en een oplossing wordt overlegd +++ Dikke plus voor Yvonne en Roan, dit zijn de medewerkers die de deal gered hebben, zonder hun had ik de koop geannuleerd.

1 keer en nooit meer

Beloofde levertijd 2 tot 5 dagen werd niet gerespecteerd en laten niks horen. Enkel via mail contact kunnen krijgen. Telefonisch contact, na 20 minuten in wacht legt men af. Bij laatste mail goede reactie, en vond men het raar dat ik bestelling nog niet had ontvangen. Toen ging het wel vlot na 3 weken.

Mooie prijzen, goede levering

Mooie prijzen voor de artikelen op de site en snel en netjes geleverd. Zoekfunctie op de site werkte niet helemaal fijn, maar uiteindelijk alles gevonden.

Mooi product, correcte levering!

Heel goeie ervaring!

Mooie webshop met veel interessante artikelen

Ruim en exclusief assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Teleurstellend

Ik had een bbq besteld dewelke als "bijna uitverkocht" stond aangegeven op de website. Nadat ik alles betaald had kreeg ik de factuur en een bevestiging in de mailbox. Na 2 weken zelf telefonisch contact opgenomen om te informeren of ze me konden vertellen wanneer m'n bestelling geleverd zou worden. Na 2 weken en nadat ik zelf telefonisch contact opnam kreeg ik te horen dat ze dit model niet meer konden leveren en dat ze het order zouden annuleren, het zou ook nog eens tot 2 weken kunnen duren voordat ik het geld terug op m'n rekening zou hebben. Dit was voor mij een grote teleurstelling, mocht ik zelf geen contact opgenomen hebben vraag ik me af hoe lang in nog in blijde verwachting had geweest. Anderzijds had ik ook verwacht dat men me een alternatief zou aanbieden, helaas.......

Tuinset online besteld, zeer goede communicatie, werd snel geleverd, er zat 1 verkeerde stoel bij, gebeld en het werd direct opgelost, Tuinset zit prima, mooie kwaliteit en degelijk materiaal! Wij zijn heel blij met de tuinset en zouden iedereen tuinmeubels.nl aanbevelen.

Levering laat of zoek - klantenservice onbereikbaar of antwoordt niet

Het verkoopsargument voor levering is 2-5 dagen. Wij wachten al meer dan 2 weken op een track and trace (voor OUT2024.07.0624). Uw klantenservice telefoon (013-7200701) is onbereikbaar gezien de onredelijk lange wachttijden, die bovendien handen vol geld kosten (zeker vanuit het buitenland). Uw klantenservice mailadres antwoordt blijkbaar niet binnen redelijke termijn.

Product prima, communicatie was moeilijk.

Gebeld of product in de winkel aanwezig was om te bekijken en eventueel gelijk mee te nemen, medewerker is gaan kijken en zij dat het product in de winkel stond en indien wij het wilde hebben dat het bij een opslaglocatie te halen was. Zelfde dag aangekomen bij de winkel bleek het product toch niet als showmodel in de winkel te staan en was het ook niet mogelijk om het product te halen bij de opslaglocatie, daar had ik juist voor gebeld om het voorgaande te voorkomen. Uiteindelijk een week later toch maar het product online besteld en deze is snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachting.

Zeer goede service

Nadat mijn pakketje maar miet kwam heb ik gebeld. Toen is alles op alles gezet om toch mijn bestelde produkt te leveren.

Telefonisch contact maken met Tuincentrum problematisch

Na 2 - 5 werkdagen zou onze bestelling geleverd worden. Dus niet. Na ruim een week geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Dus niet. Na drie-en-twintig (!) minuten wachten werd de verbinding verbroken. Enige tijd later werd ik gebeld door een medewerker van Tuincentrum. Hij begreep de situatie ook niet, maar zou er achter aan gaan. Eind van de middag ontving ik plotseling een email, dat de bestelling ingepakt onderweg is en onderweg naar Post.NL ................ Net zoals bij veel bedrijven is ook hier het probleem dat de meeste ergernissen veroorzaakt: (beroerde) bereikbaarheid.

Correct snel en perfect verpakt

Correct snel en perfect verpakt

Fijne bubbelbad

Super klantvriendelijk

Bij levering kleine beschadiging, gebeld, was geen probleem, dezelfde dag nog omgeruild. Heel vriendelijk en klantgericht.

Geld niet terug binnen 14 dagen

Ik heb mijn geld van mijn retour niet terug binnen 14 dagen. Moet hier nu weer zelf achteraan gaan.

Bezorger vriendelijk

Plus punt de bezorger was vriendelijk. De rest valt reuzen tegen. Veel misleiding op de website. De dame van de klanten service heeft denk ik veel last van de maandelijkse problemen. Die doet niet veel goed voor het bedrijf. Alleen al door zo iemand bestel ik al niks meer daar. Al zou het misschien de goedkoopste zijn dan bsstel ik het product toch ergens anders.

Slechte service

Ik heb twee grote bloembakken besteld en 2 grote zakken hydrakorrels. De levering zou binnen 3 tot 5 werkdagen zijn. Na 5 werkdagen niets te hebben gehoord, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg van hun te horen dat de bestelling te groot en te zwaar is voor PostNL. Zij zijn pas na mijn e-mail ertoe overgegaan een afspraak in de plannen voor eigen transport. Had ik geen contact opgenomen, weet ik niet hoe lang het zou duren voordat mijn bestelling zou zijn geleverd. Die opmerking heb ik ook bij klantenservice geplaatst, het werd genegeerd, geen reactie. Niet eens een verontschuldiging. De levering is uiteindelijk wel goed gegaan en over de producten ben ik wel tevreden. Verder zijn de prijzen scherp.

De geleverde tuintafel met glasplaat was van de hoek een stukje glas af. Een mail gestuurd en keurig opgelost door een nieuwe tafel te leveren! Een ontzettend aardige en meedenkde chauffeur, al met al een top service. Dit bedrijf is echt een aanrader!

Geweldige ervaring

De levering kan je elk moment zeer nauwkeurig volgen. De communicatie omtrent de levering verloopt zoals aangegeven op de site. Wanneer iets niet meer voorradig is wordt er een alternatief aangeboden. Kortom een hoog niveau klantvriendelijkheid en er wordt met de grootste zorg voor je pakket gezorgd.

Makkelijk te bestellen via internet. Snelle levering.

Alles klopte

De product omschrijving op de website klopte als een bus en de prijs was zeer aantrekkelijk. Levering binnen de gestelde termijn.

Best beoordeeld uit 3

- Tuinmeubels.nl | 8.5