Mooie tuintafel

Goed te monteren. Keurig bezorgd en zag er goed verzorgd uit.

Perfecte deal

Ik zag een leuk tuinset voor een wel erg leuke prijs de koop was snel gesloten en werd bij ons afgeleverd. Top bedrijf

Goede klantenservice

Helaas een gemend gevoel. Een parasolvoet besteld die hier vele malen goedkoper was dan overal anders. De bijgeleverde bouten waren te kort, dus contact opgenomen met De klantenservice. Gemeld dat de 8,3cm bout te kort is en je M8 90mm nodig hebt. Meteen kreeg ik nieuwe toegestuurd. Helaas weer dezelfde korte bouten en moeren. Dus tje vriendelijk en snel en goedkoop, maar niet super. Ik heb uiteindelijk zelf voor €6 de juiste gehaald bij de bouwmarkt….

Product nog niet ontvangen

Na een week niets te hebben gehoord, zelf contact gezocht. Product bleek nog niet leverbaar te zijn. Daarna een nette mail gekregen met keuze mogelijkheden. Nu weer een poos niets gehoord, ook geen update oid. Prettiger om regelmatig contact te houden in dit soort situaties.

Zeer goed netjes geleverd

De klantenservice is ook keurig en behulpzaam. En de BBQ is op de juiste aangegeven tijdstip netjes geleverd door een nette en behulpzame chauffeur van het zelfde bedrijf. Een top team. Dankjewel.

Slechte afhandeling

3 dagen nadat ik de blackbastard URBAN had besteld kreeg ik de melding dat de urban was uitverkocht, slecht voorraad beheer, maar daardoor had ik ook een aanbieding elders misgelopen. Soort van concurrentie vervalsing dus. Tevens ook raar want bij de importeur waren er genoeg op voorraad Vervolgens proberen ze me een gewone BB aan te smeren. Blijkbaar snappen ze daar het verschil niet En als je dan ook achter je geld aan moet zitten, om dat binnen normale tijd terug te krijgen zodat je elders snel een bbq kan kopen, vind ik dit een slechte webshop.

Geduld

Wij hebben nog geen spullen binnen zou drie weken duren dus nog even wachten

Teleurstellend

Laat je niet verleiden tot gratis accessoires bij de bbq.. Gratis accessoires tot nu toe niet compleet geleverd, onderdeel van 150 euro niet meer te verkrijgen, willen ze compenseren met houtskool twv 25 euro!

Ze doen wat ze beloven, vandaag besteld morgen in huis. Producten waren op professionelewijze verpakt.

snelle responsetijd

Top. Snelle response, zowel van klantenservice als levering

Veel voor weinig

Elders 60 tot 80 euro Hier 22 euro, daar maken ze mij blij mee

toppie, van bestelling tot levering.

Heel erg tevreden, een aanrader..

Service, klantvriendelijk info en levering top verlopen.

Vlotte levering, snelle en goede klantenservice

Bestelling van twee regentonnen werd vlot verwerkt. Bij de vlotte levering ging iets mis in het verzendproces. Eén van de dozen van de bestelling was tijdens de levering zwaar beschadigd. Daardoor misten er een aantal cruciale onderdelen in de bestelling. De klantenservice reageerde zeer adequaat en loste dit naar tevredenheid op. Met de duidelijke instructie video hadden we de beide regentonnen vlot geïnstalleerd.

Er was een probleem met mijn BBQ. De klantenservice heeft hierin uitstekend gereageerd op het gebied van snelheid en vriendelijkheid en effectiviteit van dienstverlening.

Hele goede service

Producten voor een eerlijke prijs. de Volt Kamado gekocht heel compleet allemaal. zeer tevreden over de bezorging en contact met klantenservice

Super betrouwbare en goede webshop

Ik heb onlangs voor mijn Napoleon bbq accessoires besteld. Deze was hier ruim 70% goedkoper. Daarnaast waren deze snel geleverd

Snelle levering en scherp geprijsd

Zijn moeilijk telefonisch bereikbaar maar toen ik keurig terug gebeld was had ik er vertrouwen in en dat is 100% waargemaakt.

Ligstoelen voor de tuin besteld. Vlotte levering van prima stoelen, duidelijke communicatie over bestelstatus en levering.

Ben zeer tevreden over het artikel en het bezorgen ervan dat was snel.

Mooie en duidelijke site en het bestelde product werd snel geleverd.

Gewoon heel,goed

Ondanks een vertraging in de bezorging verder heel tevreden. Correct geholpen aan de telefoon. En het product ook ok.

Goed.

Juiste adres bezorgd, artikel zag er goed uit en chauffeur was behulpzaam

Keurige chauffeur. Snel en netjes geleverd

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.7