Wij hebben een bamboe tuinset gekocht. Het werd precies op de door ons geselecteerde datum afgeleverd. Wij konden het allemaal online perfect volgen. De tuinset werd door hun eigen transportfirma ongeschonden aan huis geleverd. Bij de levering ontbrak het tafeltje van de tuinset. Na een mailtje en telefoontje door ons aan de firma, werd dit tafeltje zonder probleem onmiddellijk de dag nadien via Pots.nl bij ons thuis afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de correcte en snelle service, en de dienst of service na verkoop (nalevering).

Beste prijs en netjes verpakt. Snelle levering.

superleuk stitch beeld

Mooi stictch tuinbeeld, precies als op foto en ook mooi.

Annick is een wereld meid

Ik had een ietwat lastige bestelling dankzij de top medewerkster Annick is het helemaal goed gegaan. Mijn neef, hij kreeg de Bastard bbq van zijn familie, heeft een bbq. Of ze al uitgepakt is dat weet ik niet maar ik ga ervan uit dat de bbq in orde is. Heb nog niets gehoord

Dag voor levering geannuleerd, geen alternatief

Mijn bestelling is geannuleerd de dag voor levering. Als ik de reviews bekijk gebeurd dit helaas vaker. Bij de leverancier zijn er genoeg op voorraad dus er zou gewoon geleverd moeten worden. Er werd ook geen alternatief geboden, dit is wat mij betreft het minste wat had moeten gebeuren. Hierdoor ook een aanbieding bij een andere webshop gemist. (Slechts 50 euro duurder)

Betrouwbaar

Gekocht product blijkt achteraf niet voorradig net het bedrag teruggestort

mooie tafel

fijn dat je in de winkel in Tilburg kunt kijken en het toch thuis kunt laten leveren.

Zo wat alles ging fout

Bestelling op 24/8, geen reactie, 28/8 een rappel gestuurd, 4/9 antwoord dat de bestelling niet goed in het systeem terecht was gekomen, dat het product ondertussen uitverkocht was en mijn geld teruggestort ging worden. Geld terug ontvangen op 9/9. Vandaag (15/9) wordt het product terug aangeboden op de website.

Voldoet aan onze verwachting

Vierkante parasol hadden we nodig, en deze van Madison 2.8 x 2.8 m hebben we gekocht, Mooie solide parasol met een mooie grote afmeting, en de kleur groen is ook geweldig. We zijn er blij mee. Geef geen 5 sterren, omdat we eerst willen kijken of de parasol over een aantal jaren ook nog goed is.

Goed service

Product netjes eigen verpakt geleverd. Volgs afspraak geleverd en prijs kwaliteit dik in orde. Heb al ander dingen bij mijn favorieten bgezet om te bestellen

Snelle levering maar kleur niet goed weergegeven op foto.

Wij kochten 2 outdoor poefjes aan, op de afbeeldingen van de website was de kleur veel donkerder weergegeven dan in werkelijkheid. We hebben de donkerste versie besteld maar deze valt eigenlijk even licht uit als de lichtste versie op de foto's. (Op het label stond weldegelijk 'antracite') Ondanks de snelle levertijd sloeg de aankoop voor ons een beetje tegen aangezien de kleuren niet goed matchen met onze lounge.

Slechte communicatie

Uiteindelijk alles gekregen, maar duurde veel langer dan vermeld. Zelf achteraan moeten gaan en ook nog een keer een herinnering gedaan omdat een reactie uitbleef.. niet echt pro actief, jammer. Het idee ook dat dit vaker voorkomt, niet zo snel weer bij bestellen

Goed product lastige service

Mooi product besteld helaas verkeerd geleverd. Daarna diverse mails en belletjes gewaagd zonder succes. Pas toen ik het tuincentrum belde (ipv het nummer van de wenshop) werd er opgenomen. Daarna snel geholpen. Helaas dus wel een week overheen gegaan…

Mooi product en compleet geleverd

Goede prijs, snelle levering

Zoals verwacht.

Top service tot aan de tuin waar die moest staan aardig gast en de grill guru xl helemaal in orde

Slechte communicatie

Geen bevestigingsmail ontvangen bellen lukte ook niet dus ook slecht bereikbaar.

WAARDELOOS

Telefonisch niet bereikbaar. Bestelling betaald en wel ....nog steeds niet ontvangen. Wacht nog 2 dagen en dan vorder ik geld terug via Creditcard systeem

Snel

Op woensdag mijn 2 regentonnen met plantenbak besteld en dinsdag waren ze al bezorgd. Het zijn mooie degelijke tonnen en brengen een mooie uitstraling met zich mee.

Alles zoals afgesproken

Mooie tuinbank en alles volgens afspraak. bezorging ook goed geregeld.

Goede levering

Bestelling goed ontvangen. Levertijd wat langer maar goed op de hoogte gehouden

goede kwaliteit

Volgens t boekje

Gurugrill besteld , goede prijs . Op de website stond vermeld dat deze niet op voorraad was , levering half juli.....bestelling in aug gedaan , dus even gebeld. Was gewoon op voorraad. Leveringsdatum zelf in te vullen dus gemakkelijk te plannen. Vriendelijke chauffeur en neergezet waar ik wilde. Verpakking goed . Zeer tevreden

Zeer degelijke kwaliteit

Tuinstoelen zitten zeer comfortabel. Ze zijn van zeer goede kwaliteit. Levering ging vlotjes. Als ik nog iets nodig heb voor de tuin zal ik zeker hier opnieuw bestellen.

Niet voor herhaling vatbaar

Online besteld en betaald. Levering na 8 dgn. Klantenservice niet bereikbaar .. 2 x meer dan 20 min in de wacht en dan disconnected. Om 3 uur is er een bandje voor voicemail waarbij er gezegd wordt dat het vanaf half zes is.

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.7