Duidelijke afspraken en kwaliteitsproducten!

We hebben (net als vroeger) matrassen gekocht bij Niels. Fijn dat dit nu weer mogelijk is in de fysieke winkel van Online binnenstad. We hebben onder het genot van heerlijke koffie een goed adviesgesprek gehad met Niels. We hebben verschillende opties gezien en besproken in de showroom. Niels is kundig en correct. We hebben de natuurrubber matrassen gekocht en slapen nu weer heerlijk dankzij de veel betere temperatuur en vochtregulatie. We zijn heel tevreden met de vlotte levering en ze hebben zelfs onze oude matrassen afgevoerd. Heel hartelijk dank. Ga zo door!

Groot assortiment en goed service

Ik heb goede ervaringen met deze webshop. Ik kreeg snel antwoord op een vraag per mail en de stoelen werden de volgende dag al geleverd!

Goede service en snelle levering

Dekbed overtrek gekocht. Deze werd snel geleverd. Erg blij mee!

Uitstekend advies en prima service.

Waren op zoek naar een nieuw bed. Bij Online Binnenstad uitstekend advies gehad en heel vriendelijk ontvangen. Op grond daarvan een bed van Dormien gekocht. Hele goede keus en het bed bevalt bijzonder goed. Een aanrader!

Tuinhaard besteld bleek de lade scheef en gemeld en binnen 24 uur een nieuwe lade ontvangen, top service van Maison Home. De Bonton50 is ook een prima tuinhaard!

Goed.

Zeer goede service wbt het bestellen in de winkel zelf. De gamewarez zitzakken werden beiden gevuld en aan huis gebracht door 1 van de eigenaren Niels. Zeer tevreden en klantvriendelijk. Dank jullie wel en ze zitten heerlijk. Vr groet Anne

Geweldig!!

Geen idee wat ik nodig had. Toen kwam ik de mannen tegen. Ze gaven mij advies en ik kreeg een goed gevoel bij ze. We hebben artikelen die ik nodig had besteld en binnen paar dagen al binnen. Kortom geweldige ervaring gehad. Mannen ga zo door en bedankt voor een fantastische samenwerking.

Mooie tuinstoel gekocht en gratis thuisbezorgd

Mooie tuinstoel gekocht bij de winkel in Assen voor een super prijs en zelfs nog gratis thuisbezorgd. Vriendelijke verkoper.

De “klant is koning”bestaat echt! Topservice.

We hadden een bank besteld via internet in januari dit jaar. Steeds werden we aan het lijntje gehouden met uitstel levering. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie, dat er helemaal niks zou worden geleverd. Bij online Binnenstad/Maison Home( vestiging Assen) , werden we onmiddellijk geholpen zoals je als klant behandeld wilt worden. Dit bedrijf is dus wel telefonisch bereikbaar, sterker nog : ik had binnen 1 week mijn nieuwe bank in huis! Het kan dus wel hè? Hartelijk dank dat jullie ons uit de brand hebben geholpen. Dit bedrijf is wat ons betreft een Topper!

Mijn ervaring was goed!

Ik ben goed geholpen/klantvriendelijk!En ben blij met ons nieuwe dekbedovertrek.

Zeer goede service

Zeer goede service en snelle reactie op email.

Wat een snelle en attente service

We hadden besteld op zaterdagochtend en 1,5 uur later stond er iemand bij mij op de stoep. Heel fijn en super attent dat we in dezelfde woonplaats wonen. Maar daar stopte het niet: 1 van de kussens was toch niet de juiste maat. (Zelf verkeerd ingeschat) En na een mailtje kwam iemand die op zondag gewoon omruilen voor een andere maat! Wat een service!!! Bedankt!

Pas op: je wil nooit meer anders.

Vrijdagochtend 'even kijken' bij Niels, vrijdagnacht sliep ik in mijn nieuwe bed. IN mijn bed i.p.v. OP bed, want je komt er nooit meer uit. Dit is mijn nieuwe favoriete plek. Niels is eerlijk, denkt mee en doet enorm zijn best voor je. Hij en Tobias hebben het bed persoonlijk bij mij thuis gebracht en in elkaar gezet. Goed advies gekregen over hoe ik er 30 (!) jaar mee kan doen. Can't wait. Nu, na 5 heerlijke nachten, ben ik compleet uitgerust. Het was nu al iedere euro waard.

Top service!

Boxspring gekocht voor mijn dochter. Levering duurde iets langer dan in eerste instantie beloofd, echter werd dit keurig opgelost met maar liefst 2 gratis hoofdkussens, gratis bezorging en plaatsing. Waar zie je deze service anno 2024 nog.

Prima geholpen!

Per ongeluk de verkeerde maat kussenslopen gestuurd, maar ik kon ze inruilen voor de juiste. Vlot en zonder problemen! Ik heb er eerst een nachtje heerlijk over geslapen zzzzz, om de Mahoton Felexcomfort kussenslopen een cijfer te geven: Net als de winkel, een 10 !

Snelle service!

Aanvraag gedaan en binnen no-time reactie. Snellere service krijg je nergens. Erg tevreden met het product en de snelle afhandeling.

Heerlijk zit sta combinatie

Op mijn werkplek heb ik een sta -zit bureau. Na lekker actief te hebben gestaan, lekker zacht ergonomisch op de bal zitten. Goede afwisseling in je werkdag!

In 1 woord geweldig! De heren werken netjes en komen hun afspraken netjes na. Voor kwaliteit en service moeten jullie deze heren bellen! Bedankt nogmaals!

Snel geleverd, top matras!

Heel erg goed

Mooie en comfortabele bedden. Gasten zijn zeer tevreden.

Top service!

Een molton besteld bij online binnenstad BV. Super service, snel geleverd en top kwaliteit!

Enorm goede ervaring, binnen 10 minuten reactie en de deal direct klaar gemaakt! Binnen 3 dagen mijn nieuwe matras plus topper bezorgd tot aan de slaapkamer!!!! top service!

Kwaliteit en service!

Fijne en vriendelijke geholpen. Verstand van zaken en goede service en berichtje achteraf.

Vakmanschap en kwaliteit voor een mooie prijs

Super service en de kwaliteit is top!

Uitstekende ervaring.

OnLine Slaapcomfort verdient een dikke 10! Zij hebben heel snel een vervangend matras geleverd, tegen zeer gunstige voorwaarden, toen het bestelde matras niet voorradig bleek en de fabriek 2 weken gesloten was. Bovendien werd heel snel gereageerd op mijn e-mails, zelfs in het weekend. Samen met de verrassing, die in de doos zat, dus een geweldig goede ervaring !

Best beoordeeld uit 5 leden

- Maison Home | 9.8