Van begin tot einde bijzonder goed mee gedacht en nuttige tips met gevolg een uitstekend resultaat. Levering correct en zonder aanbetaling!!! Zeker een van de voordeligste voor een standaard merk produkt.

Goed vakmanschap en aardig personeel

Goede ervaring en erg tevreden met het eind resultaat, vriendelijk personeel, hulpzaam en ook een enorm vakzame timmerman die alles netjes heeft gemonteerd en achter gelaten, al met al op een paar kleine verwaarloosbare dingetjes na zeker goed gedaan. Zeker een aanbeveling.

goed maar nu had ik goeie ZZP-ers. Als je minder goeie ZZP-ers zou treffen dan zal de kwaliteit van het werk ook minder zijn is mijn verwachting. Het opgeleverde werk wordt niet door Decodeur zelf gecontroleerd.

Uitstekend.

Prima geholpen door de medewerkers van DecoDeur op locatie in de showroom in Blaricum. Inmeting thuis was zo gebeurd, alleen wat lang op het plaatsen moeten wachten; duurde langer dan de prognose aangaf. Maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met mijn voordeur.

Het wachten waard

Eind januari kochten we onze nieuwe voordeur, die daags na onze bestelling al werd ingemeten. Helaas duurde het tot half september eer onze deur ook daadwerkelijk kon worden geleverd en gemonteerd. Dat was best veel langer dan de aangegeven maximale termijnen. Maar het was het wachten wel waard. De communicatie met Reinier van Decodeur was keurig en ook de montage door Rien verliep vakkundig en vlotjes. De deur aflakken in de goede kleur gaan we zelf nog doen.

Makkelijk te bestellen

Gelijk doelgericht van wat je nodig hebt

Goede keuze en snel geleverd

Goede keuze en snel geleverd

Montage en deur perfect.

Snel en zoals bestelt

Kwaliteit een prijs zijn goed.

Ben uitstekend geholpen door mensen die weten waar ze mee bezig zijn

Gewoon goed

Van website en email contact en telefonisch contact...overleg tot bestelling een goede en prettige ervaring

Kwaliteit

Mooi assortiment en kwaliteit. Zoektocht naar iets unieks..gelukt bij decodeurbeslag

Prettige snelle telefonische communicatie!

Prettige snelle telefonische communicatie!

Het bestelde deurbeslag van Deco ziet er heel mooi uit en functioneert super.

het bestelde materiaal is zeer netjes verpakt, compleet en eenvoudig te monteren. Een echte aanrader

Geweldig service

Na het uitzoeken van een deur waarbij we vriendelijk en deskundig werden bijgestaan. Er werd alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. De gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen, een prima service. Dit geldt ook voor de monteur die de deur heeft geplaatst.

Prachtige deur!

Ik ben heel tevreden! Ik ben vriendelijk te woord in de showroom en goed geadviseerd. De deur is volgens planning geleverd en gemonteerd.

Uitgebreid assortiment, prima prijs en snelle levering

Uitgebreid assortiment, prima prijs en snelle levering

Makkelijk bestellen, goede communicatie, snelle levering.

Perfect!

Goed en snel

Mooie producten, prima prijs, snel geleverd

Vriendelijk, snel en behulpzaam

Toen er bij het online bestellen iets niet goed ging werd er direct actie ondernomen door de bestelling anders mogelijk te maken. Ik werd uitstekend op de hoogte van de status van de bestelling en alle spullen werd zeer snel bezorgd.

Precies gevonden waar we naar op zoek waren. Heel blij mee!

Uitstekende begeleiding

Top bedrijf die tijdens en na oplevering in contact met je blijft en meedenkt in oplossingen!

Fijne mensen die met je meedenken.

Wegens eerdere ervaringen weer bij decodeur besteld. ga zo door toppers

Prima kwaliteit en vakmanschap

Het gehele proces is prima verlopen . Duidelijke communicatie en prima vakmanschap. Eindresultaat naar tevredenheid. Een echte aanrader

Op afspraak geleverd en gemonteerd, zeer tevreden , ook netjes de oude gaten afgewerkt en geschilder

Best beoordeeld uit 2 leden

- DecoDeur | 9.1