Een heerlijke ontspannen, inspannende vrolijke leuke middag!

Wij zijn met ons team van 16 mensen een middag op de boerderij geweest. Warm ontvangst, leuke begeleiding bij de afwisselende spellen, veel plezier gehad.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Samenwerking, gelachen in een andere omgeving.

In een andere boeren omgeving, samenwerken, afwisselende spellen en goed gegeten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen een betrokken enthousiaste spelbegeleider

Super dag gehad!!

Wij hadden ons personeelsfeest bij Farmfun in Velp. We hebben een hele leuke dag gehad en veel gelachen! Iedereen was erg enthousiast! We hadden originele, afwisselende spellen waarbij iedereen wel mee kon doen in een bepaalde rol. Leuk dat iedereen dan toch fanatiek wordt als je in teams tegen elkaar strijdt voor de felbegeerde munten. We hadden 2x pauze tussendoor, een keer met een gezonde snack en een keer met een chocolade snack en wat te drinken. Ontvangst met koffie en een heerlijke luxe koek van de plaatselijke bakker. Afgesloten met een heerlijke luxe frietkar en een lekker dessertbuffet. 's Avonds hebben we ook nog gebruik gemaakt van hun gezellige ruimte voor een borrelavond met muziekbingo (deze hadden we zelf georganiseerd). Esther, de gastvrouw was super aardig, dacht heel fijn mee in mogelijkheden. Alles was top geregeld! Bedankt!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste medewerkers die de spellen begeleiden.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.

Sfeervol

Was leuker dan verwacht! Iedereen vond het leuk en kon meedoen met alles. Grappige spellen bij een mooi bedrijf. Als kers op de taart mochten we de mini koeien van dichtbij bewonderen! Alles werd goed verzorgt ( bbq en drinken ) en was duidelijk.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Goed inlevingsvermogen en enthousiast

Hele leuke dag gehad.

Leuke spellen gedaan en daarna een lekkere bbq gehad. De spellen zijn leuk en afwisselend voor jong, oud, man en vrouw en als je een keer niet mee kunt/wil doen is dat ook prima. Leuke, ruime locatie met enthousiaste mensen/spelbegeleiders.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Enthousiaste mensen

Verrassend leuke spellen!

Afgelopen woensdag met mijn collega's bij jullie geweest. We waren t mega enthousiaste gillende team en het was super gezellig. (Mede dankzij m'n collega's maar ook door de opzet van de spellen!) Leuke begeleiding door Esther en duidelijke uitleg van de spellen. De spellen waren enorm leuk en verrassend. Niet te simpel, dus een leuke uitdaging maar ook weer niet onmogelijk. Echt fantastisch. Misschien wel een idee om bij jullie terug te komen om de andere mogelijke spellen ooit nog te doen als teambuilding.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Echt een super leuke dag!

Enorm leuke spellen en veel gelachen.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Een leuke middag met veel afwisseling

Het was een leuke middag om collega's beter te leren kennen omdat ik er nog niet zo lang werk. na de activiteiten nog een lekkere BBQ met een potje bier.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Gezellige en goed verzorgde dag gehad

Ik heb een leuke en gezellige dag gehad. Je word goed verzorgd. Tussen de spellen door is en een kleine pauze. De spelletjes worden goed uitgelegd en spelleiders zijn erg enthousiast.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Het enthousiasme, goede uitleg
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Reuze leuk en goede ontvangst met begeleiding

Heel gezellig

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Super leuke ervaring, ik wist niet dat ik zo fanatiek kon zijn. Genoten, gelachen een fantastische ervaring. De spierpijn neem ik op de koop toe

super geregeld allemaal

ons het hele team vonden het geweldig. de van Thieltjes hadden het dik voor mekaar. gr Firma Peters

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen super plek hiervoor

Leuke middag gehad

leuke middag gehad met diverse spellen die voor iedereen mogelijk waren. als afsluiter een heerlijke bbq gehad met écht goed vlees

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? het verliep helemaal voorspoedig, er werd ook erg goed meegedacht.

Gewoon goed

Fijne mensen die het allemaal heel goed en leuk doen op de boerderij. Zeer netjes en een opgeruimd bedrijf. En het eten was gewoon goed. Al met al is een aanrader voor een leuk en een gezellig personeels of een fam feest.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Ik denk van niet

Verrassende, uitdagende middag.

Leuke teambuilding. Het weer was geweldig. Spellen voor iedereen toegankelijk. Lekkere BBQ op het einde. Top.

Gezellig

Gezellig

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Verrassend ontspannen en vooral ook gezellige teambuidling dag!

De teambuilding gerelateerde Spelletjes zijn verassend en leuk, prima korte instructies en ook de lokatie accomodatie is perfect!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen korte heldere instructies
  • Zijn er verbeterpunten? 1 iets langere pauze tussen de spellen in
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Leuke en actieve dag op een mooi bedrijf

We hebben een leuke en actieve dag gehad op een mooi bedrijf. De setting was goed, de begeleiding was leuk en actief en er werd goed gekeken naar wanneer wat moest gebeuren.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? Misschien verschillend fruit en groente te snacken neerzetten.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Misschien ook iets met de namen van de deelnemers doen, dit was onze startactiviteit en dan is het handig als mensen snel de namen van de medekuddedieren leren kennen....

Voor iedereen plezier

Het was een groot feest om te gast te zijn bij jullie. We hebben genoten!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Erg betrokken bij onze kudde
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Vanaf het begin (contact met Mathijs) tot het eind (uitzwaaien van Esther) een en al gastvrijheid!

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? De lunch en afsluitende farmburger waren meer dan genoeg, waardoor er wel wat weggegooid moest worden. Misschien iets minder bestellen (en doorberekenen)
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Nee, niemand wist wat we zouden doen.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Niets aan toe te voegen.

Een leuke en gezellige middag

Leuke en originele spelletjes Goede enthousiaste begeleiding goede BBQ

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Zijn er verbeterpunten? misschien iets minder of korte pauze en dan 1 spelletje extra.

Deze dag was echt KOEl

We zijn met onze collega's op teambuilding geweest. Echt hele leuke spellen met veel competitie. Vanuit Farmfun was er constant begeleiding om de spellen uit te leggen. De dag afgesloten met een heerlijke BBQ. Absoluut een aanrader.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Leuke locatie, goede organisatie.

Leuke afwisselende spellen/opdrachten.

3x TOP - Activiteit - locatie en gastvrijheid

Wat een leuk teamuitje hebben wij met ons ESVE AFAS team bij jullie gehad. Leuke activiteiten waaraan iedereen kan deelnemen. Locatie heerlijk buiten met goede verzorging en begeleiding. En dan ook nog een kalfje geboren zien worden, hoe bijzonder is dat. Dikke aanrader !

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Fijne en vriendelijke begeleiding

Geweldig!!

Wij kwamen zonder verwachtingen aan in Velp. Het was heerlijk weer. We werden heel hartelijk ontvangen :) De spellen werden uitgelegd nadat de teams gemaakt waren. De spellen zijn echt heel leuk om te doen en de sfeer was echt top! Daarna hebben we nog een kleine rondleiding gehad op de boerderij en hebben wij een kalfje geboren zien worden. Als afsluiter hebben wij genoten van een heerlijke bbq en mochten we alles rustig afronden om daarna weer naar huis te rijden. En natuurlijk niet onbelangrijk het zag er allemaal heel netjes uit ;)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Heel leuk dat er foto's gemaakt worden :)
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Ik zou zeggen vooral zo doorgaan!