Tout est super!

J'ai reçu le code à mon email 2 minutes après le paiement! Commission 1,2€ pour 30€ - c'est très rentable. Et je n'ai pas à aller à la Fnac pour la carte. Très pratique!

Carte Steam

Parfait

Goed geleveerd

Goede service en 100% leveringsvoorwaarden betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar

uitstekend

Makkelijk en zeer snel ontvangen. TOPPIE

Wat een geweldig bericht, dankjewel! 😊 Super om te horen dat alles makkelijk en snel is verlopen. Dat is precies waar we voor gaan! 🚀

Vg

Huhu ztt

Danke für dein Feedback! 😊 Kurz und knackig, genau wie wir es mögen. Schön zu wissen, dass du uns weiterempfehlen würdest!

Geen

Super om te horen dat je ons zou aanbevelen! 😊 Bedankt voor het vertrouwen! Als er nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het gerust weten! Hopelijk tot snel! 🙌

BIEN CONTINUER COMME CA

je commande régulièrement des recharges néosurf sur votre site, j'attends pas trop longtemps pour recevoir le code de plus je eux payer par bancontact c qui n'st pas négligeable puisque je n'ai pas de carte de crédit. J HAC

Merci pour ton super retour! 😊 On est content de savoir que tu es satisfait de nos services et que tu apprécies la possibilité de payer par Bancontact. 👍 On va continuer à tout donner pour te servir au mieux! À très bientôt pour ta prochaine commande! 💫

Hoop dat het goed is

Bedankt voor je review! 😊 We zijn blij om te horen dat je hoopt dat alles goed is. We doen altijd ons best om het voor jou zo goed mogelijk te maken! Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, laat het gerust weten! 🙌

Good

Good

Geweldig om te horen dat je tevreden bent! 😊 Dankjewel dat je ons zou aanbevelen! We staan altijd klaar om je te helpen. Hopelijk tot snel weer! 🙌

Daoud yahya

Merci beaucoup pour ta recommandation ! 😊 On est ravi de savoir que tu es satisfait de nos services.

Slecht

Zojuist een kaart gekocht, maar de code was onjuist. Met een medewerker gebeld die zou het uitzoeken en terug contact opnemen. Tot op heden niks gehoord en zijn ook niet meer telefonisch te bereiken. Eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb!

Bedankt voor de review, ik heb je inmiddels gesproken en het is fijn te horen dat het probleem is opgelost. Onze excuses voor de verwarring met de e-mailcommunicatie. We zijn blij dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel niet om contact op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!

Slecht

Ik wilde de kaart omzetten maar ik kreeg de melding dat ie al was gebruikt erg slecht

Dat klinkt zeker niet goed, en het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad. We nemen dit soort situaties zeer serieus. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om het probleem te onderzoeken en een oplossing te vinden. Bedankt voor het melden en we hopen dit snel voor je op te lossen.

heel goed

een vlotte medewerking, en na enkele minuten in het bezit van de code

Bedankt voor je positieve review en aanbeveling! We zijn blij te horen dat alles vlot verliep en je snel je code in bezit had. We zien je graag terug voor een volgende aankoop! 😊👍

Goed maar soms kan ik niet telefonisch betalen

Gaat soms goed soms niet

Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat het telefonisch betalen niet altijd even soepel verloopt. Stuur ons een bericht zodat we voor je kunnen onderzoeken waarom dit gebeurd. Fijn dat je ons ondanks dat aanbeveelt! Als er iets is, aarzel niet om contact op te nemen. 😊📞

Ich habe versehentlich eine iTunes-Apple-Karte im Wert von 50 Euro gekauft und um Rückerstattung geb

Ich habe eine iTunes-Apple-Karte im Wert von 50 Euro gekauft und darum gebeten, mein Geld zurückzubekommen. Er sagte mir, dass das europäische Gesetz etwas anderes vorsehe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Thank you for your message and for sharing your experience. We understand that this situation is frustrating for you. However, as mentioned during the purchasing process, we cannot take back codes once they have been sent. This is a standard security measure to prevent misuse. Throughout the order process, there are several opportunities to cancel or correct the purchase, but unfortunately, we did not receive any cancellation from your side. We appreciate your understanding in this matter and hope that you will have a positive experience with our service in the future.

Top schnell, sicher einfach

Unkompliziert, top einfach wenn man ein Geschenk schnell braucht !

Super zu hören, dass alles schnell und unkompliziert lief! Vielen Dank für die Weiterempfehlung. Wir sind immer da, wenn du schnell ein Geschenk brauchst! 🎁🚀😊

Its okay

First time experiencing it

• Would you recommend us? No

Hey! Thanks for giving us a try. Sorry to hear it was just "okay." 😕 We're here to make it right! Could you let us know what could have been better? We'd love to make your next experience awesome! 🌟

Pas de problèmes

Site fiable et simple. Commission modérée.

Super ! Merci pour votre confiance et pour recommander notre site. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé l'expérience à la fois fiable et simple. À bientôt pour votre prochaine visite ! 😊👍

topsevice

topservice en snelle verwerking

Bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle verwerking. We zien je graag weer terug! 😊🚀

Rapide

Très rapide et efficace

Merci beaucoup pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre service rapide et efficace. À la prochaine pour une autre expérience tout aussi positive ! 😊🌟

Super fast

Thanks Greetings from Europe

Thanks for the shout-out from Europe! 🌍 Super happy to hear you enjoyed the speed. We're all about keeping things fast and friendly. Cheers for the recommendation! 🚀😊

Uitstekende webwinkel

Zeer goede kwaliteit en service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze kwaliteit en service. We zien je graag weer terug! 😊🌟

Sehr zufrieden.

Sehr schnelle Bearbeitung, habe den Code 1 Tag nach der Überweisung erhalten.

Das ist großartig zu hören! Vielen Dank für Ihr positives Feedback zur schnellen Bearbeitung. Wir freuen uns, dass Sie zufrieden sind und schätzen Ihre Weiterempfehlung sehr. Bis zum nächsten Mal! 😊👍

J'en suis contente

Je souhaite la recevoir à mon adresse postale suivante : 10 rue Saint Martin 25870 VENISE FRANCE

Merci pour votre retour positif, nous sommes ravis que vous soyez contente de notre service ! 🌟 Thank you for recommending us and see you soon! 😊

Best beoordeeld uit 4

- Gamecardsdirect FR | 9.4