Fijn dat iedereen zo meedenkt. Zowel de verkoopster als de inmeter.

Klasse! Mooie koepel.

Onze lichtkoepel was gesneuveld na zo'n vijf en twintig jaar. Zo zijn we bij jullie terecht gekomen via Google. We hebben nu zelfs een goed geïsoleerde koepel, en dat merken we direct ( doucheruimte ) De koepel op tijd geleverd en was makkelijk, zelf te plaatsen.

Alles werd perfect geregeld

Snel een afspraak om de plek voor de kast te laten opmeten. Zeer mooie meet apparatuur en goede adviezen en veel mogelijkheden bij het samenstellen van de kast.

Duidelijk en overzichtelijk

• Beoordeel het betaalproces

Goed aanbod, goede advisering, heldere offerte,

We zijn in verschillende fasen tot een ons passende offerte gekomen. De offerte is qua aanbod oké, we hadden een punt van kritiek op de prijs. Er worden aparte bedragen gerekend voor inmeten, montage en bezorgen. We vroegen daar (naar aanleiding van een eerder offerte) in de winkel in Purmerend naar en kregen als antwoord dat inmeetservice alleen werd berekend als niet ook montage werd afgenomen. dat spoort met de leveringsvoorwaarden van uw website: "Maakt u gebruik van onze montageservice, worden de deuren ook door ons ingemeten". Het lijkt ons duidelijk dat u in ons geval (inmeetservice+montage) € 65 teveel hebt berekend. We hebben die overigens, om het proces door te laten gaan, wel betaald...

Super snelle levering.

Hele snelle levering volgens afspraak. Prima service!

prettig

Goede advies en kundig geholpen!

• Beoordeel het betaalproces

Alles is goed gegaan. Alleen vraag ik mij af of ik alles heb gekregen.

Hele slechte service

Ik heb nog nooit zulke slechte service ervaren, het is dat we de deur bij jullie moeten bestellen omdat we uit de Weidevenne komen, maar anders had ik nooit de deur hier besteld. Als we vragen hebben over de opbouwing van de prijs word hier geïrriteerd op gereageerd en het duurt weken voordat er een juiste offerte komt omdat er niet wordt meegedacht.

Goede duidelijke website

Goede website. Eenvoudige deurenconfigurator en makkelijk te bestellen.

alles is erg lang

alles is erg lang

Ronduit geweldig

Zeer professioneel geholpen, uiterst vriendelijke man, legt het rustig uit bij het inmeten, geeft advies over wat veel gekocht is en wat mooi bij elkaar staat, niet opdringerig gewoon relaxed, zou volgende keer meteen weer bellen naar deurengigant.

• Beoordeel het betaalproces

Jammer dat je alleen met iDeal of overboeking kan betalen

• Beoordeel het betaalproces

Duidelijke en overzichtelijke website, assortiment kan verbeterd worden

Fijne website met een mooi en overzichtelijk assortiment. Persoonlijk mis ik wat in het aanbod, maar desondanks heb ik toch een bestelling geplaatst.

prima alles was goed.

het bestellen van een lichtkoepel ging erg goed, goede uitleg over de verschillende soorten en over het monteren van de koepel. de bestelling was goed op tijd, zoals afgesproken.

Goede uitleg

Goede uitleg werkwijze en mogelijkheden

• Beoordeel het betaalproces

De meeting was erg goed en duidelijk Alles wed goed uitgelegd

• Beoordeel het betaalproces

Vreselijk bedrijf. Leveren niet op tijd, onderdelen ontbreken en waardeloze klantenservice

Zit je in een verbouwing, dan moet je hier niet zijn! De opgegeven levertijd was duidelijk niet haalbaar (terwijl dit op voorhand anders was gecommuniceerd). Vervolgens werden er te weinig scharnieren geleverd. Uiteindelijk bleken de scharnieren die geleverd waren voor linksdraaiende deuren ipv rechtsdraaiende deuren en zo gaat het maar door. Het meest vervelende aan deze club is dat je overal zelf achteraan moet. Ze stellen je nergens van op de hoogte. Als je alle tijd hebt (vier maanden of langer) is dit misschien een fijne partij? Als je iets over hun werkwijze zegt, dan is dit bedrijf opeens geen winkel meer maar een 'tussenleverancier'. Ze schuiven alles af -het ligt aan de fabrikant/fout geboekt in het systeem- enzovoorts. Zit je in een verbouwing, dan moet je hier niet zijn!

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Prijs kwaliteit prima goed geholpen met advies bij het inmeten. Minpuntje bij de voordeur 3 ramen aan de binnenkant niet afgekit

• Beoordeel het betaalproces

Ruime keuze; goede keuzehulp; correcte levering

Lichtkoepelgigant heeft een ruime keuze aan lichtkoepels, heeft een goede keuzehulp met duidelijke instructievideo's en een voor zich sprekende orderprocedure. Omdat een vorige bestelling en levering erg goed en vlot ging, kom ik hier nu terug om een volgende bestelling te plaatsen. Bovendien levert Lichtkoepelgigant tegen een concurrerende prijs.

Snelle correcte bezorging

• Beoordeel het betaalproces

Snel besteld met overzichtelijke site

Duidelijke site mooi ook met gratis deurbeslag hopelijk gaat de levering ook vlot

• Beoordeel het betaalproces

Koepels makkelijk en snel te monteren

• Beoordeel het betaalproces

Prima lichtkoepels, bezorging mag beter!!

Lichtkoepels besteld en betaald, voorkeursdag voor bezorging aangegeven. De dag ervoor mag je tussen twee en vier bellen met de transporteur, wanneer ze geleverd worden. Helaas na 4x bellen tussen die tijd en alleen maar een antwoordapparaaat te horen te krijgen, die aangeeft dat je tussen twee en vier kan bellen verder geen tijd ontvangen. Stel voor om daar iets te veranderen!!

• Beoordeel het betaalproces

Goede ervaring met de keuze en bestel- site

Gigantisch goed aanbod, gemakkelijk configureren en snelle bestel mogelijkheid

Best beoordeeld uit 5 leden

- Kastengigant BV | 9.1