Goed apparaat maar met tekortkomingen.

Ik ben over het algemeen tevreden over de Instant Pot, doch er zijn enkele tekortkomingen. Het slowcooken lijkt nergens naar en de sous-vide is niet correct. Verder duurt het heel lang voor de pot op temperatuur ( een eeuwigheid ) als je die niet eerst op een ander vuur voorverwarmt.

Van alle producten die ik bij jullie kocht ben ik zeer tevreden

Uitstekende service en levering.

Mooie bundel om met sous vide te beginnen.

Zeer mooie koffer voor mijn dji 4 gekocht, een stuk goedkoper dan elders en het zelfde product. Erg tevreden en snelle levering

Goede en snelle levering. Producten prima kwaliteit.

Geheel volgens uw beschrijving

Eindelik zachte bonen...

Ik ben een mexicaanse die door de liefde naar België verhuisd is. Bonen zijn een grote deel van de mexicaanse cousine. Ik heb, tot nu toe, nog geen zachte bonen kunnen koken en ik heb nog nooit een snelkookpan gehad want ik durfde niet om ze te gebruiken... Ik ben verbaasd door hoe snel en overal veilig kan ik met de instant pot koken. Op begin is toch wennen aan de snelheid van de pot want die kook heel snel. Ik heb al ondertussen een paar accidenten gehad zoals de verbrande van rijst, plate pasta, en kriel aardappelen die erder voor aardappelpuree kunnen gebruiken worden. Overal ben ik heel content met mijn investering, de instan pot is super handig...

Zo blij met mijn nieuwe kleine vriendje

Mijn grote airfryer XL (ander merk) werd bijna niet meer gebruikt, Vanwege ernstige artrose in handen en vingers was het tillen, kantelen en schoonmaken van de mand een pijnlijke zaak en bijna niet te doen. Toen was daar die e-mail waarin een Mini Airfryer werd aangeboden, na alles gelezen en bekeken te hebben, mijn bestelling geplaatst en de dag erna werd hij al bezorgd. Hij voldoet aan al mijn wensen, het mandje is lichtgewicht, gemakkelijk af te wassen en de frietjes (Airfry) en broodjes (Bake) die ik tot nu toe (af)gebakken heb, zijn helemaal naar mijn zin. Een pizzapunt opwarmen (Reheat) was ook geen probleem. Temp. en tijd aanpassen is heel simpel met de draaiknop. Ik ben er heel blij mee en heb hem inmiddels al met succes aanbevolen aan een vriendin die op zoek was naar een kleinere Airfryer. Echt heel blij met mijn nieuwe kleine vriendje

Ik kan niet meer zonder!

Ik heb de Instant Pot Duo Plus 5,7L WhisperQuiet Multicooker. Echt een heel fijn apparaat, ik kan niet meer zonder! Het apparaat werkt echt geruisloos, heel erg fijn. Ik ben vooral fan van de slowcook functie. In de ochtend doe je alle ingrediënten in de multicooker en wanneer je dan thuis komt van werk, staat er een heerlijk diner voor je klaar. Superhandig die automatisch warmhoudfunctie. Verder vind ik de pressurecook functie ook heel erg fijn voor wanneer je niet veel tijd hebt, maar toch heel erg lekker wilt eten. Draadjesvlees of Ossobuco is al klaar binnen 40 minuutjes! Contact met de klantenservice was prettig en verzending snel!

Zeer goed!

Snelle service en levering en goede communicatie!

maar een waarom

dat er een fout is opgetreden in de bestelling en ik niet het goede order heb gekregen en nog steeds op een antwoord wacht

Blij met de service

Het pakket duurde door dpd iets langer maar door de service van drone kenner is dit goed en snel opgelost.

Handige drone accessoires

Heel tevreden. Ondanks een elastiekje van phone schermje snel stuk was, Zal wel door mijn onhandigheid zijn.

Positief

Overzichte site en snelle levering. Ik had filters voor de drone camera besteld en altijd prettig als het snel geleverd wordt. Mooie tegenlicht en zonsondergang kunnen filmen.

Helemaal prima!!

Goede website met duidelijke info, bestelling snel verwerkt en netjes geleverd.

Geluidsarm en maakt de verwachtingen waar

Heb het apparaat 'Precision Cooker 3.0' nu twee keer gebruikt en het overtreft de verwachtingen in positieve zin.

geweldig

perfecte levering en prijs kwaliteit in orde

super handig

mijn nieuwe favoriete apparaat.

Super snelle bezorging, zeer tevreden!

Sehr tevreden met de service van soesvidekenner.nl

Groot aanbod en snel geleverd

Groot assortiment, ook voor de veeleisende kok . Snel geleverd. En prima prijs.

Super mooie duo airfryer!

Een nieuwe en goede ervaring rijker.

Sinds ik de IP heb ontdekt is mijn dagelijkse eten (recepten) verder uitgebreid, dus alleen nog maar meer keus om ook sneller en makkelijker eten te bereiden.

Super handig

De InstantPot is geweldig om meal preps te doen en snel gerechten te koken. Zo zijn aardappelen binnen 15 minuten gekookt en kunnen volledige gerechten in een keer worden gemaakt. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat de pan snel aanbakt en daarmee het programma stopt.

Goede producten, scherpe prijs en snelle verzending.

Steeds de beste producten aan een scherpe prijs én razendsnelle verzending. Top!

Top service.

Eerste aankoop bij sousvide was bijzonder vlot en volgens afspraak!

Best beoordeeld uit 4

- Sousvidekenner.nl | 9.4