Schitterende Spiegel

Staat perfect in mijn badkamer

Onbetrouwbare partij

Ik zal hier helemaal niets meer kopen. Al zou ik het gratis krijgen gaat het direct de prullenmand in. Rommel is het… inclusief de service.

Werkt naar behoren, energiezuinig, kortom top product!

Supersnelle levering, en advies wat zeer duidelijk was.

Prachtige wifi boiler

Mooie wifi boiler, waar je op afstand zelf kan bepalen of je je overige zonnestroom hier voor gebruikt ja of nee.

Goed en snel extra informatie

Enkele vragen omtrent een boiler aanschaf, snel en goed antwoord. Had eerder al een mail gestuurd, deze is waarschijnlijk niet goed ontvangen. Bij tweede poging dus wel. Besteld en vervolgens snel geleverd. Nog niet in gebruik.

In voor- en najaar hoeft de verwarming niet aan en is het heerlijk warm in mijn zithoek. De infraroodverwaming voldoet helemaal aan mijn verwachting.

uitstekend

Snelle levering,een leuk product voor een aantrekkelijke pr. Oogt degelijk en mooi model om te zien. Eenvoudige montage!

Prijs-kwaliteit-levering helemaal top

Door duidelijke informatie op de website tot een keuze gekomen. Snelle levering waarna na installatie bleek dat we de juiste boiler hebben aangeschaft.

Mooi design. Een van de weinige producten die je op temperatuur kunt instellen. En ook via app of remote controller werkt

Duidelijkheid,kwaliteit, en goed service Top!

Goede prijs en kwaliteit. Snelle levering ook volgens afspraak. Bij zelf montage werden de vragen snel beantwoordt, oplossing gericht. Vriendelijke en behulpzaam personeel! Dank jullie wel.

Mooi product en snel geleverd

Bij vragen kun je bellen

Super communicatie

Goede communicatie en fantastisch een probleem opgelost. Spiegel was niet aangekomen en hebben binnen 4 dagen een nieuwe gestuurd Dankjewel

Fijne zuinige A label boiler.

Mooie zuinige A label boiler 50 liter voldoende voor 2 personen. Snel geleverd. Top toestel.

Super correcte levering

Omdat onze badkamer nog niet klaar is, kan ik de werking niet beoordelen. Maar de levering was volgens afspraak, en hij ziet er heel mooi uit.

Uirstekende service en kwakiteit

Bestelling werd netjes verwerkt. Ook na problemen met de vervoerder werd er door de klantenservice nagegaan wat de status van de leveribg was en uiteindelijk werd alles in goede staat afgeleverd. Zeker een zaak waar ik weer zou kopen.

Klote

Gegevens over de produkten op de website komen niet overeen met wat je koopt en ontvangt, Dus alles retour gezonden. Nu afwachten op de afhandeling ervan.

Makkelijk bestellen, zeer snek geleverd

Alles volgens plan

Gewoon top!

Goeie kwaliteit

Van a tot z in orde

Electrische boiler besteld van het merk Quality Heating. Van informatie opzoeken in de webshop tot de aflevering goed geregeld!

Snelle levering en behulpzame helpdesk

Ik had wat vragen over mijn product (vóórdat ik het had besteld) en ik kreeg binnen een dag reactie op. Al mijn vragen zijn goed beantwoord en kon met gerust hart bestellen. De bestelling was verassend snel binnen (eerder dan op de website stond). Het product voldeed aan de verwachting en is zeker een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader.

Vlotte levering

Simpele vlotte levering...

Mooie spiegel

Mooie spiegel, voor een goede prijs. Ronde spiegels van dit formaat (100 cm) die geschikt zijn voor badkamers, kosten doorgaans het dubbele! Kwam met een paar beschadigingen. We wilden hem echter niet terugsturen omdat we de schade acceptabel vonden. We kochten een gouden spiegel, maar de kleur is tussen goud en rose gold.

Moderne bedrijfsvoering met een klantvriendelijk karakter

Bezoek winkel: vriendelijke en duidelijke uitleg bij een mooie presentatie van de apparatuur. Bezorging en verpakking: correct en duidelijk Montage: kundig, duidelijk en vriendelijk

Best beoordeeld uit 5 leden

- Badkamerspiegels.nl | 9.1