Bedrijfsgegevens

Plaats: Zevenaar
Provincie: Gelderland
Land: The Netherlands
Telefoon: 085-0656430

Manves is een begrip dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. In onze webshop zijn wij actief met de verkoop van buitenlampen en de bijbehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijf Transmission kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Manves Buitenverlichting
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
59 beoordelingen (12 months)
67 beoordelingen (total)
8789 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (45)
19% (11)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Hoge verzendkosten, groot pakket voor de omvang van het pakket
klant

Published on: 14/12/2018
Aanbeveling: Nee

Pluspunten
Super snel
Niet
klant

Published on: 12/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Bezield bedrijf met eer in het werk. Indrukwekkende website. Plezierig maatwerkadvies in toonkamer met iets van 30 modellen. Alles hoge kwaliteit. Gekozen model werd fraai compleet thuisbezorgd. Gaf ook nog behandeltips.
De maataanduiding van lantaarns op de website mag duidelijker. Is '50 cm' bv in- of exclusief de uitstekende pieken van een lantaarn. Sommige modellen in de toonkamer wijken ook iets af van foto's op website. Maar zijn daarmee niet minder.
Ceciel
Oosterbeek

Published on: 12/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Mooi product op tijd ontvangen. Zij reageren alert op reacties en zorgen voor een vlotte afhandeling.

galerie het moment
Zierikzee

Published on: 23/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Mooi assortiment van erg goede kwaliteit. Klantgerichte en persoonlijke benadering. Hele goede ervaring.

Kennel de Hoeve
Valkenswaard

Published on: 20/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
nou, moet niet gekker worden, de baas kwan op zondag (!!!) de lamp zelf brengen. Wat een service en wat een aardige gast ! Goed uitgelegd hoe de aansluiting gedaan moest worden. Een prachtig tuinlantaarn, die precies hetzelfde is als de lampen die we hebben. Helemaal blij! Dank voor de goede service !
Gaan gewoon zo door! Prima
Marieke
Huizen

Published on: 16/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
We hebben de lamp helaas nog niet ontvangen, dus heb ik geen oordeel
Beveel dit bedrijf ( nog ) niet aan helaas

Huizen
01/11/2018

Aanbeveling: nee

Pluspunten
Prachtige lamp. Ben heel blij dat ik grote maat gekozen heb, staat zoveel mooier.
Nog beter verpakken, hoekjes van de glaasjes beschadigd. Bij de bezorgdienst gaan ze niet zachtzinnig om met de paketten.
Brigitte

Published on: 13/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snel geleverd en een echt mooie, solide wandlantaarn.
Tip: Bij de afbeeldingen op de website foto's plaatsen van de lampen wanneer ze zijn geplaatst om zo van tevoren een duidelijker idee te kunnen krijgen van de grootte.
Hans
Leeuwarden

Published on: 12/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snelle levering.
En een perfect product, zijn er erg blij mee.

Wim
Utrecht

Published on: 02/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
ondanks dat het in het begin verkeerd ging met de order. Is het tot nu toe correct opgelost

cees
zoelen