Company

Location: Wageningen
State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: +31(0)317 844 822

Since 2005, a trusted address for high quality orthomolecular supplements from our brand and from leading brands as AOR (Advanced Orthomolecular Research), Jarrow Formulas and recently Vitals. Specialized in anti-aging, longecity and athletic performance.

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Mungotedo LLP / PasioOnline
83% (45)
17% (9)

Reviews

Positive
Pasio Online has a great selection of quality products at competitive prices. It's especially worthwhile to stock up as you can save more on quantity orders.
Helpful service with detailed feedback.
The printout they include with your ordered products is a eye saver, no need to squint on the fine print of every bottle.

Comment
Thanks for the compliments, we try to do our best.
Christine
Greece

Published on: 09/05/2019

Positive
Zoals altijd, snelle, deskundige en eerlijke service, goede prijzen.

Bedankt!
Joke
Rotterdam

Published on: 08/05/2019

Positive
Altijd volgends afspraak de leveringen.
Suggestions
Graag minder plastic tape om de pakjes.
Comment
Bedankt voor de suggestie. We willen voorkomen dat onze meestal vrij kleine pakjes beschadigd raken of dat een adreslabel loslaat tussen een veelvoud aan grotere en zwaardere pakketten en gebruiken daarom mogelijk iets meer tape dan logisch lijkt,
Papieren tape is vooralsnog toekomst'muziek'.
Hans

Published on: 27/04/2019

EV

Published on: 23/04/2019

Positive
Persoonlijke benadering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Goed ingepakt. Snelle levering.
Leuk dat je zelf een samplecategorie kan kiezen!
Suggestions
Iets minder status updates zou voor mij voldoende zijn. Dat de bestelling is ontvangen, en dat het verzonden is, meer hoef ik zelf niet weten. Misschien hebben andere klanten wel meer informatie nodig ('er is betaald', 'het gaat op de post') voor mij zijn dat onnodige mails die ik eigenlijk direct verwijder. Maar ik heb er dus in die zin ook geen 'last' van.
Comment
Bedankt voor de tips, we hebben met onmiddellijke ingang het inderdaad wat overdreven aantal status-updates teruggebracht naar een minimum, nl. dat de bezorger onderweg is. Denk dat de meerderheid een minimaal aantal updates prettiger vindt.

Wat we wel heel belangrijk vonden was om een SMS-je te sturen als een pakket afgehaald kan worden of als het bijna weer retour gaat vanwege een aantal ongewenste retouren omdat emails niet gelezen werden. Dan is een extra SMS-je fijn.
Plientje

Marjolijn
Becker

Published on: 05/04/2019

Positive
Snelle levering, prijs concurrerend , goed bereikbaar!
Suggestions
Minder plastic om de pakketjes, of papieren tape gebruiken.
Comment
Bedankt voor de waardevolle tips. We hergebruiken altijd alle dozen en verpakkingsmateriaal die we binnenkrijgen, maar zullen zelf geen plastic opvulmateriaal meer kopen, alleen nog maar (vloei)papier mits dat ook geryclced is.
Papieren plaktape wordt door Jarrow gebruikt, maar we moeten ons nog heroriënteren, vorige keer was het alleen toepasbaar met een zeer lomp groot apparaat, mogelijk is de techniek weer voortgeschreden.
Hansu
Rosmalen

Published on: 02/04/2019

Positive
Het product komt altijd zeer snel en ze hebben het ook altijd op vorraad. Bedankt!

Comment
We zouden willen dat dit altijd kon, maar we doen ons best ondanks de uitdagingen waar we voor gesteld worden.
Customer
Zuid Limburg