Zie hierboven

Zie hierboven

Deskundige medewerkers, geen gezeur bij schade!

Duidelijke communicatie, mooi prijsniveau. Ik raad Centraal Beheer absoluut aan!

Dure verzekering

Na een noclaimverzekering toch 25 euto per maand meer omdat we er aanspraak op moesten maken

Super geregeld

Zeer goed geholpen toen ik mijn auto wilde verzekeren. Ieder schadevrij jaar wordt de korting automatisch herzien. Top geregeld.

Goede en vertrouwbaar

Goede informatie gegeven over de beste manier om je auto te verzekeren!! Ik ga einde van dit jaar ook meerdere verzekeringen oversluiten naar de vertrouwde Centraal Beheer verzekeringen

betrouwbaar

ten alle tijden behulpzaam

Te duur

Hebberige Clup

Bij schade snelle en goede afhandeling, neemt veel uit handen!

Uitstekend!

Goede service en duidelijke communicatie.

Bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering had ik een heel erg aardige mevrouw aan de telefoon, die ook heel goed uitlegde waar ik aan moest denken, wat er in de pakketten zat, en het was een ook nog eens een heel leuk contact. Ze heet Joyce Krikken, U mag best mijn complimenten nog een keer overbrengen. Ik ben ook heel blij dat ik mijn schadevrije jaren mocht meenemen. Want tussendoor had ik even geen autoverzekering gehad, omdat ik in de auto van iemand anders reed. Titia Vuister

Great help!

Super clean office and friendly employees. Kind enough to translate necessary things to english. Buying a car there was easy and even a good experience. Had some concern with the car tires, they offered a solution that satisfied both parties. Highly recommend

Top geregeld en betaal baar

Betrouwbaar, goede service.

Bij calamiteiten een prettige bejegening door de telefonische klantenservice. Goede afhandeling van de schade-kosten.

correcte snelle en accurate dienstverlening van professionals

Via de digitale en telefonische inzet van CB kan een schade snel en deskundig worden afgehandeld.

Zo jammer dat er geen verzekering is voor oudere mensen die nog wel af en toe autorijden in de omgeving.

Bij schade moet je verplicht naar een reparatiebedijf waarmee CB een contract heef

Doordat er een tegen in mijn garage tegen de auto was gevallen had ik een kras op de rechter voorwielkast. De Ranault dealer wilde dat hestellen voor € 450,00 inclusief. Door Centraal Beheer moest ik naar een aangesloten schadebedrijf. Deze wist de schade tot over de € 1.000,00 op de schroeven. Als vervangend vervoer werd mij een slecht remmende oude damesfiets aangeboden. Niet blij mee

Thuis komen

Na een aantal jaren i.v.m. met het bezit van een lease auto weer terug bij Centraal Beheer wegens de aanschaf een een nieuw privé auto. Het voelde als thuis komen de klantvriendelijkheid was ongekend en de verzekeringspremie was gebaseerd op de opgebouwde schade vrije jaren bij Centraal beheer.

Echt goed hoeft niet duur te zijn.

Meerdere malen heb ik aanbiedingen gekregen om over te stappen. Voor ik een besluit neem kijk ik naar het totaalpakket en dan blijkt de besparing minimaal te zijn. Met ervaringen die ik heb bij Centraal Beheer, vooral op ander gebied want ik rij al jaren schadevrij, blijf ik toch bij de vriendelijke, servicegerichte CB.

Erg goed geholpen. Niet te lang aan de telefoon moeten wachten en vooral duidelijk. Bedankt!💐

Ooit een probleem ervaren en perfecte schade-afhandeling

Een paar jaar geleden schade gemeld. Schade-herstelbedrijf in mijn directe omgeving door CB geadviseerd. Schade perfect hersteld en de nota rechtstreeks naar CB en probleemloos afgehandeld. Zelf geen "omkijken" naar gehad !

Geen ongelukken en dus weinig contact en geen klachten

Geen ongelukken en dus weinig contact en geen klachten

🤬

Waarvoor dit sturen? Of ik nooit schade heb of niet weet hoe zoiets werkt?????? Stuur liever iets nuttigs

correct

beleeft en nog steeds correct na al die jaren. heel tevreden

Top ontvangst!! Door Uw medewerkster!!

Een fijn Welkom door Mevrouw Jemima Agyekum die mij keurig tewoord heeft gestaan!! Wees zuinig op haar want deze mensen zijn schaars!!

Respectloos geholpen

Vraag gesteld en niet netjes beantwoord

Totaal geen problemen als het komt om afhandeling van schades