Top ontvangst!! Door Uw medewerkster!!

Een fijn Welkom door Mevrouw Jemima Agyekum die mij keurig tewoord heeft gestaan!! Wees zuinig op haar want deze mensen zijn schaars!!

Respectloos geholpen

Vraag gesteld en niet netjes beantwoord

Totaal geen problemen als het komt om afhandeling van schades

Xx

Xxx

Geen problemen met auto gehad

Laatste auto schade keurig opgelost

Onze auto werd voor de deur in elkaar gereden, helaas reed de chauffeur zonder kennisgeving door, onze buurman had gelukkig het kenteken opgeschreven, met politie aangifte uit handen gegeven aan Centraal Beheer, schade mochten wij direct laten herstellen en na 10 maanden gaf de dader gelukkig toch toe de veroorzaker te zijn. Dit bericht kregen wij ook van Centraal Beheer, echt top de afwikkeling

Prima,

Duidelijke taal ,betrouwbaar en zeker betaalbaar.

Erg duur

Ik rij al tientallen jaren schade vrij. Ik krijg wel no-claim korting maar het blijft erg duur. Ik vind het niet te begrijpen dat als de auto al bv 7 jaar in de verzekering zit ik hetzelfde bedrag moet betalen als voor een spiksplinternieuwe auto terwijl de total-los waarde zeer veel kleiner is.

Aantal keren ruit moeten laten vervangen bij Carglass. Aanmelden en het wordt allemaal prima geregeld.

Ik heb gelukkig tot nu toe geen schade gehad,

De ervaring met CB is minimaal ik doe mee met het het panel.

Ik vindt de autoverzekering van centraal beheer prima.

Ik vindt centraal beheer een klantvriendelijk bedrijf .

ik schrok van de prijsverhoging

Nog geen ervaring met schade bij u gehad. Ik vond het wel een enorme prijs verhoging met de premie van vorig jaar. Ik begrijp dat het duurder wordt ,maar dit was wel erg veel

Goed maar niet goedkoop

Ondanks dat we met allerlei verzekeringen klant zijn is de combinatie korting vrij laag en soms overwegen we om toch verder te gaan zoeken naar een aanbieders van ons totaalpakket met lagere premies.

Duurt allemaal erg lang

In het voorjaar van 2023 van achter aangereden in Italië , we hebben maanden op onze eigen bijdrage moeten wachten. Bellen mailen we zijn er mee bezig. Nog nooit meegemaakt.

Prima verzekering voor een aantrekkelijke premie

Zeer vriendelijk en meedenkend

Bij een contact wordt ruim de tijd genomen en denken positief mee. Altijd met een goed gevoel het gesprek beëindigd.

Flinke schade, geen vergoeding

Ik werd rijdend op de snelweg in Spanje van achteren geramd, met 4800 euro schade als gevolg. Niet vergoed, want: ’U bent aangereden door iemand met een Spaans kenteken. Als het een Nederlands kenteken was geweest dan zou de schade wel gedekt zijn’.

Nooit problemen gehad met deze verzekering

Zie hierboven. Bij evt schade wordt alles snel en goed geregeld

Oké zie eerder

Gaan nooit naar een ander

Geen specifieke

Geen specifieke ervaring

Snel geregeld

Netjes en duidelijk verwerkt.

Goede prijs

Bij problemen wordt het snel geregeld en opgelost.

Nooit gezeur

Ik heb weinig contact met Centraal beheer, heb ik een vraag dan is het vraagstuk snel opgelost.

Heel goed.

Ik heb een allrisk autoverzekering lopen bij Centraal Beheer. Daar heel goed geholpen.... Ik had een aanrijding door mij veroorzaakt en moest dat doorgeven, de medewerker stelde mij gerust.... en dat had ik nodig op dat moment. Fijn om iemand te spreken die naar mijn verhaal luisterde en mij heel goed heeft geholpen.