Nooit gezeur

Ik heb weinig contact met Centraal beheer, heb ik een vraag dan is het vraagstuk snel opgelost.

Heel goed.

Ik heb een allrisk autoverzekering lopen bij Centraal Beheer. Daar heel goed geholpen.... Ik had een aanrijding door mij veroorzaakt en moest dat doorgeven, de medewerker stelde mij gerust.... en dat had ik nodig op dat moment. Fijn om iemand te spreken die naar mijn verhaal luisterde en mij heel goed heeft geholpen.

Goede verzekering tegen eerlijke prijs

Nooit problemen ervaren als ik een een beroep op deed

Betaalbaar

Goede service wanneer het nodig is

xxx

Correcte medewerkers met empathie voor de klant

Bij de schade aan mijn auto, veroorzaakt door een onbekende, dacht de medewerker mee om zo spoedig mogelijk de schade af te handelen op een voor mij financieel zo gunstig mogelijke wijze.

Een prima verzekeringsmaatschappij

Vlotte en duidelijke info van de verzekering.

Bij problemen snel geholpen

Goede ervaringen

Te duur geworden

Na dit verzekeringsjaar [30-4]wordt onder dezelfde omstandigheden van de jaren daarvoor de premie van de autoverzekering met 21% verhoogd. Ja, Je leest het goed 21 % verhoging. Het ergste is dat CB niet wilt uitleggeven waaruit de verhoging bestaat. Sterker nog. Je wordt gestimuleerd de autoverzekering op te zeggen. En dat na 35 schadevrije jaren.

oke

nog niet gebruikt bij schade

Fijne service

Goede ervaring mee. Al jaren verzekekerd bij Centraal Beheer!!

Geen klachten

Het kost wat meer, maar dan heb je ook wat!

Altijd goed, snel en correcte afhandeling.

prima behandels

goede ervaring

Goede dekking

Geen ervaring wat auto verzekering betreft

prima betaalbare verzekering

gelukkig al jaren geen schade meer gehad...

Geen ervaring gen schade

Zie vrige

Premie betalen en jaarlijks verlengen

Ik heb tot nu toe nog geen schadeclaim ingediend. Ik betaal enkel premie en dat gaat uitstekend (maandelijkse afschrijving).