Premie betalen en jaarlijks verlengen

Ik heb tot nu toe nog geen schadeclaim ingediend. Ik betaal enkel premie en dat gaat uitstekend (maandelijkse afschrijving).

Snelle afhandeling

loopt gewoon lekker

Betrouwbare verzekeraar

(Gelukkig) weinig ervaring mee. Maar de enkele gevallen, waarin ik een beroep moest doen, zijn als erg positief ervaren.

Autoverzekering

Al gemeld

Klantenservice prima

Alleen contact gehad met klantenservice hierover. Fijne ervaring.

Alleen maar goede ervaringen

Alleen maar goede ervaringen

Goed product die Autoverzekering van Centraal Beheer

Zekerheid en goede service

Ervaring mensen, heet goed vertrouwen

Ik baal

Ik baal ervan hoeveel vragen ik krijg hoeveel sterren ik geef

Zie boven

Zie boven

Goed en snel geregeld.

Het contract verloopt altijd soepel en de uitleg en afwerking is goed en snel. Doordat het telefoonnummer herkend wordt, zijn de gegevens altijd meteen zichtbaar.

Goede klantenservice

Snelle afhandeling

Tot op heden de laatste jaren geen claims ingediend maar daarvoor was het contact erg prettig. Goede informatie en afwikkeling.

Zeer klantonvriendelijkheid

Niet klantenservice, vriendelijk en behulpzaam maar de afdeling die het moet afhandelen

Met alles goed verzekerd

Altijd deskundig adviezen ontvangen

Geen goede voorlichting

Belachelijk dat met een no-claim beschermer je toch zakt in tredes. Ik vind dit een product wat nooit verkocht had mogen worden. Bij een tweede schade heb ik er iets aan dan zak ik niet in tredes. Kei belachelijk. Ik en ook jullie zitten toch niet op schade te wachten.

Is goed

Vlug gehandeld

Prima afhandeling schademelding

Ik heb afgelopen jaar één schademelding gedaan. Was voor een relatief geringe schade. Snelheid waarmee ik toestemming kreeg om de schade te repareren was prima en ook het aanbevolen reparatiebedrijf was prima

Nog geen ervaring in

Nog geen ervaring