Super service!

Zeer tevreden over Opper! Ons wifinetwerk was te zwak thuis, en kregen niet altijd de installatie te zien in de app. Door het aparte internet van garantplan hebben we hier geen last meer van gehad. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden!

Leuk team die de panelen zijn komen plaatsen! Alles werkt goed en wordt door opper elke dag nagekeken. We zijn erg tevreden over het garantplan.

Snelle Service

Afgelopen jaar onze zonnepanelen laten installeren door Opper. Heel erg tevreden! Door het garantplan werden we meteen geholpen toen er 1 paneel minder opbracht. Dezelfde week nog komen oplossen! Fijne Service.

Top Garantplan!

Niks te klagen, werking van de panelen wordt elke dag door Opper gecontroleerd 😁

Erg tevreden

Leuk Team die de panelen zijn komen plaatsen! Alles werkt goed en wordt door Opper elke dag nagekeken. Wij zijn erg tevreden over het Garant-plan!

Proactieve service

Zeer tevreden over de proactieve service van het garantplan van Opper. Na 1,5 jaar raakte ineens een Micro-omvormer defect, gelukkig signaleerde Opper dit snel en stuurde zij dezelfde week vriendelijke en bekwame monteurs om dit kosteloos te verhelpen.

Goede Service!

Erg tevreden over de zonnepanelen met het garant plan. We hoeven niet meer om te kijken naar storingen want dit wordt elke dag bijgehouden door opper! Goede Service.