Akku hält nicht so lange wie versprochen

Akku hält nicht so lange wie versprochen

Capaciteit viel wat tegen

In een nacht was de accu wel zo ongeveer leeg. Geen melding van gemaakt bij de fabrikant, omdat het ons niet belemmerde in het gebruik van de koelbox.

teruggestuurd

teruggestuurd

Een echte aanrader

De optionele accu is een echte aanrader. Ik kan nu de hele werkdag genieten van koude drankjes, zonder afhankelijk te zijn van een stopcontact.

Houdt de koelbox op de ingestelde temperatuur.

Komen afspraken na. Powerpack was niet op voorraad bij het bestellen van de koelbox, maar kon toch de batterij voor de powerpack deal prijs naderhand aanschaffen. Top.

Handig als je geen direct stroompunt hebt.

De 24 uur die deze accu de koelbox koel houd met vries optie is niet waar. 8 uur is de max. En dat is wel veel korter dan 24 uur

Perfekt

Ich bin sehr beeindruckt

Blij met de aankoop, zo kan je zonder zorgen de koelbox latenwerken zonder ongerust te zijn

Zoals boven vermeld zeer tevreden, jammer dat ik niet op de hoogte was dat er een speciale adapter te koop is om die afzonderlijk op te laden wanneer de powerpack niet in de koelbox is.

Past mooi, werkt goed.

Werkt goed. Past mooi en doet wat het moet doen.

Super Produkte ! Habe die Kühlbox und Akku und bin Mega zufrieden !

werkt ook

zoals verwacht werkt de accu goed

Fast service

Fast service and response

Ideale aanvulling voor koelbox. De werking kan ik nog niet zoveel over zeggen, want ik heb de accu net.

nog niet in gebruik

nog niet in gebruik

Prefect voor buitengebruik

Kon niet geheel duidelijk worden of er een accu oplader bij de verpakking in zat. Achteraf blijkt de accu dus op te laden op het moment dat de koelbox op netstroom of op 12/24v is aangesloten.

Handige accessoire voor mijn Go 18.

Ik gebruik de accu bij mijn go 18 box en gaat de hele dag mee. Erg tevreden!

Uurtje of 10 is haalbaar op eco

Super product

Super communicatie en product

Afhandeling bestelling

Zeer snel geleverd.

Mooi product, snelle levering

Deze koelbox net gekocht, dus nog niet uitgeprobeerd. Maar de levering was erg snel. Na levering had ik nog een vraag en de klantenservice reageert zeer adequaat en met een goed antwoord!

Verzenden

Heb het product nog niet geprobeerd!! Maar het verzenden was super!! Binnen 1 dag binnen