Prima koelkast

Jammer dat je in de app niet kan zien wanneer de koelkast aanstaat.

Mooie koelkast voor weinig

Gisteren deze koelkast ingebouwd in mijn noorse boot, eerste indruk is prima, word goed koud en maakt weinig geluid

Vlotte service en koelkast voldoet alvast aan de verwachtingen

Vlotte en vriendelijke service! Enkele vragen die ik vooraf had werden via mail vlot beantwoord. Snelle levering naar België. De koelkast en diepvriezer koelen goed en snel. Bij een eerste test na het inbouwen draaide de koelkast een kleine week enkel en alleen op de woonbatterij (90 Ah) en zonnepaneel terwijl er slechts beperkt gereden werd. Bij warm weer wanneer het heet wordt in de wagen verwacht ik dat ik wel zal moeten bijladen tenzij er voldoende gereden wordt. De app is handig in gebruik en in nachtstand werden we niet wakker wanneer de compressor aansloeg. Afwerking is misschien niet top of vergelijkbaar met A-merken maar prijs-kwaliteit vind ik de koelkast tot hiertoe prima.

Doet wat ie moet doen

Bestelling zelf was supersnel! Van het deurbakje waren 2 kunstof voetjes (wel kwetsbaar ontworpen vind ik wel) afgebroken. Heb dat op zaterdag via dezelfde mail terloops gemeld samen met een specifieke vraag over de werking, en kreeg direkt nadien niet alleen een antwoord op mijn vraag maar stelden ook meteen voor een nieuw bakje op te sturen (na de foto's als bewijs te hebben aangeboden). En dat maakt nu net dat ik deze firma tenzeerste kan aanbevelen qua klantenservice. Over de duurzaamheid van het produkt zelf kan ik echter nog geen oordeel vellen, dat kan enkel de tijd beslissen! In elk geval, topservice!

Reviewverzoek iets te vroeg

Koelkast moest nog ingebouwd toen dit verzoek binnenkwam (1 dag na levering) :-) Inmiddels gedaan, en met 1 dag ervaring, koelkast koelt goed. Afwerking product kan beter, veel losse draadjes die ik beter heb vastgezet, kwetsbaar. Deur heeft bij draaipunt boven wat speling. Voor dit bedrag een goede koelkast en met 3 jaar garantie bovendien. Over een tijdje pas echte praktijkervaring…

Een snelle levering

Gister besteld vandaag in huis Dan lever je snel en naar tevredenheid Product voldoet aan wat er beloofd is

perfect

Snel respons op vragen en bestelling.