Mooi, werkt goed, maar met aandachtspunten

De HyFridge 65 vind ik een goed werkende, goed geprijsde en bruikbare koelkast. Tegelijkertijd zijn er een paar aandachtspunten waardoor ik geen hogere beoordeling geef. De indeling van de koelkast is wat onhandig, er mist een rekje halverwege en er kunnen geen grote flessen in. Wanneer de koelkast alleen voor koelen gebruikt wordt gaat de koelkast zuinig om met stroom, maar wanneer de diepvries koud gezet wordt (-12 of kouder) schiet het stroomverbruik flink omhoog. De koelkast is erg stil en heeft een nachtstand, dat is erg prettig. De app is handig en logisch in gebruik, de bediening op de koelkast zelf vraagt wat meer gewenning. Over de levensduur kan ik nog niks schrijven. De ondersteuning vanuit Hyckes is wel super, er wordt vlot en adequaat op vragen gereageerd. Onderaan de streep een goede koelkast voor het geld.

Swift delivery and product better than expected

The product build feels solid and well executed. Curious to see how the fridge does over time.

Super snelle levering

In de avond besteld en volgende ochtend geleverd Een jaar extra garantie is ook mooie aanbieding Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima apparaat op tijd geleverd via PostNL

Ik gebruik deze op zonnepanelen en een accu. Koelt prima en wordt koud genoeg om ijsjes in te vriezen.

Satisfait

Livré à la date prévue. Facile à connecter à l application. Le frigo est déjà équipé du fusible et d'un fil de 1,5m. Reste plus qu à l utiliser et voir sa fiabilité dans le temps.

Niet geleverd

Jullie kunnen er niets aan doen maar DPD houdt zijn naam hoog door slecht of niet te leveren. Vaker problemen gehad met DPD. Tijd om over te stappen op een betrouwbare vervoerder.