Topaankoop, maar met accu aan de prijzige kant

Wat een geweldig apparaat. Heb lang zitten twijfelen over de aanschaf van een compressor koelbox. Na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor dit apparaat en 2 weken later de accu erbij aangeschaft. Op warme zomerse dagen gaat de accu maximaal 12 uur mee, maar dat is eigenlijk meer dan genoeg voor mij. Door de toevoeging van de accu wordt de koelbox aan de prijzige kant, maar met ook een hoop meerwaarde. De compressor is niet fluisterstil, maar is stil genoeg voor op vakantie. Het is in het begin even wennen hoeveel “herrie” hij maakt en de (veel) duurdere concurrenten zijn ook echt stiller, maar voor deze prijs is het gewoon een mooi en fijn apparaat.

Perfekte Kühlbox, super zuverlässige Kühlung, Batterieschutzmodus funktioniert einwandfrei!

Es gibt nichts negatives zu sagen, für den Preis sind meine Erwartungen absolut übertroffen.

Toestel defect deksel maar retour sturen ging vlot

Beste, Het toestel had een defect deksel en is teruggestuurd. Ginng allemaal erg vlot.

Hyckes Go 18: De ideale compagnon voor onderweg

De Hyckes Go 18 compressor koelbox heeft mij aangenaam verrast! Zowel het koelen als het verwarmen werkt uitstekend, en de temperatuur instellingen zijn nauwkeurig. Ik heb de koelbox al meerdere keren meegenomen voor naar mijn werk en tijdens lange autoritten. Zelfs bij hoge buitentemperaturen blijft mijn eten en drinken heerlijk koel. Wat ik erg fijn vind: * Veelzijdigheid: De mogelijkheid om zowel te koelen als te verwarmen is ideaal voor verschillende situaties. * Capaciteit: De inhoud van 18 liter is ruim voldoende voor een weekendje weg. Een klein minpuntje: Het bedieningspaneel voelt iets minder stevig aan dan ik had verwacht. Het paneeltje bovenaan zit niet helemaal vast en lijkt wat los te zitten. Hoewel dit geen invloed heeft op de werking, had ik toch een wat robuuster ontwerp verwacht. Vergelijking met andere merken: Vergeleken met andere koelboxen in deze prijsklasse, presteert de Hyckes Go 18 zeer goed. De koel capaciteit is vergelijkbaar met duurdere modellen, maar de bouwkwaliteit van het bedieningspaneel is iets minder. Conclusie: Als je op zoek bent naar een betaalbare en veelzijdige koelbox, dan is de Hyckes Go 18 zeker een aanrader. De koelprestaties zijn uitstekend en de optionele accu maakt hem nog flexibeler. Het enige minpuntje is het wat fragiele bedieningspaneel. Al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop.

Super koelbox

Mooi en degelijk en makkelijk te bedienen en met de aansluitingen en omvormer ideaal om overal mee naar toe te nemen, en een groot voordeel dat je ook nog de mogelijkheid hebt om er een power accu bij te kopen om hem nog comfortabeler mee te maken zodat je de gelegenheid hebt om ook mee naar het strand, zwembad of elders mee naar toe te kunnen nemen en dan alsnog alles koel te houden zonder koel elementen wat weer extra ruimte in beslag neemt.

Bien pratique refrigère bien le réglage a distance top mais manque des poignées sur le côté

La manipulation de la glacière n'est pas aisée. La poignée noir de transport ne m'a pas l'air très solide. Elle se déboite très facilement Et il n'y a pas de poignée sur le côté ce qui me gène beaucoup dans l'utilisation que j'en fais. Autrement la glacière refrigère bien. En mode par contre je la trouve bruyante et elle émet des vibrations même quand elle est posé contre aucune parois autour.

Mooi product maar vriest matig koelt goed

Mooie website Snelle service

content en verassend

heel blij met de levering daags na de bestelling dat verliep allemaal heel vlot koelt ook zeer goed en makkelijke bediening had hier en daar wat fijner afgewerkt gemogen, bijvoorbeeld metaal rond display en ventilatie is bruut en zit niet mooi vlak soms geeft de compressor een hogere fluitttoon bij aanslaan, dat veraste me wel maar geen zwaar gebrom of irritant gezoem op economy slaat hij verbazend weinig op

Snelle levering en perfecte klantenservice!

Mijn bestelling werd direct de volgende dag geleverd, met handige tracking updates. De koelbox koelt en vriest super snel, zelfs op de powerpack accu.