First impression is a bit disturbed because I can not achieve what temperatures I want

What do I have to do to achieve this result. Left cool, right freeze... It seems that left or both going down to minus. I would wish let's say the bigger one at 0°C and the smaller -20°C First one star, before I achieve what I want in temperatures. But the overall is good. Nicely built, solid design. This should be 5 stars. No reaction to phone calls or WhatsApp questions, also one star...

Fijne koelbox voor op de plassen.

Wat een fijne koelbox! Lekker ruim en alles blijft uitstekend koud. Heb de optionele accu erbij besteld. Helaas is de beloofde tijd ( dat deze accu 24 uur lang de koelbox met vries combinatie perfect op temperatuur houd) niet waar. Met het koelgedeelte op +4 en vriesgedeelte op -4 heeft de accu voor 8 uur stroom. Dat is wel veel de weinig als je een koelbox met vriezer aangeschaft hebt. Een 2de accu is dus wel noodzakelijk. Verder zijn we erg tevreden!

1. eindruck = topp

in preis/leistung, abmessung unschlagbar! qualität wird sich auf dauer erweisen…

De alles in 1 koelbox

Kan koelen en vriezen! Opstarten met gekoelde en bevroren spullen, dan blijft ie goed op temperatuur.

Mooi product en snel geleverd

We hebben bij dit bedrijf een koelbox besteld die tegelijk kan koelen en vriezen. De bestelling en levering verliep naar wens en we zijn benieuwd hoe de box gaat bevallen.