Goed product, goed contact met de mensen van het bedrijf.

Mooie stoere koel vrieskist. Erg jammer dat Postnl de spullen voor ze vervoert. Veel te laat door een of andere storing bij Postnl. Dat gaat je reputatie en je belofte dat voor 20:00 hr besteld, niet de andere dag aankomt

Top Kühlbox

Bis jetzt konnte ich die Kühlbox noch nicht beim Camping testen.

Hadden we jaren eerder moeten aanschaffen!!

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

Snel op ingestelde temperatuur.

Koelbox met powerpack een weekend gebruikt. In de auto op de 12V aangesloten en ook via de batterij blijft de koelbox goed op de ingestelde temperatuur. De gescheiden compartimenten met een eigen klep biedt uitkomst als je iets uit de grote compartiment moet halen. Zo blijft het vries gedeelte op temperatuur. Het omzetten van de deksels is ook handig als je rekening moet houden met het stroompunt. Het geluid wat de koelbox maakt is nauwelijks hoorbaar in de tent. Via de app op de mobiel is de koelbox eenvoudig te bedienen. Al met al zeer tevreden met deze koelbox.

Fijne koelbox

De koelbox is een goede aanwinst en doet wat hij moet doen, namelijk zeer goed koelen en vriezen. De koelbox is meer dan ruim genoeg. Is snel op de gewenste temperatuur. Je hoort de koelbox draaien, maar ik vind dit niet hinderlijk. Geen probleem dus om hem in je tent te zetten en ‘s nachts ongestoord te kunnen slapen.

Goed en degelijk

Het ziet er goed en degelijk uit . We hebben hem nog nie op de camping uitgetest maar thuis even aan gezet werkt perfect word goed koud en vriest goed . We zijn dik tevreden met de aankoop

Voldoet aan alle verwachtingen

Snel terug gebeld door medewerker en prefecte en getailleerde uitleg gekregen van verschillende types. Na aankoop dik tevreden koelt en vriest voortreffelijk ook in de auto. Geluid is acceptabel.